Scrapbooking

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.212 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

stjernen

Hejsa

Jeg kunne godt tænkemig at vide om der er nogen herinde som laver scrapbooking om jeres børn??

Grunden til at jeg spørger om dette er at jeg er dagplejer og skal igang med at lave det der hedder barnets bog. Jeg har nemlig overvejet at lave det i scrapbooking men mangler masser af ideer til at komme igang..

Håber der er nogen som ville hjælpe lidt og måske kunne vise billeder af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Hvem?

stjernen skriver:

Hejsa

Jeg kunne godt tænkemig at vide om der er nogen herinde som laver scrapbooking om jeres børn??

Grunden til at jeg spørger om dette er at jeg er dagplejer og skal igang med at lave det der hedder barnets bog. Jeg har nemlig overvejet at lave det i scrapbooking men mangler masser af ideer til at komme igang..

Håber der er nogen som ville hjælpe lidt og måske kunne vise billeder af det..

Jeg har lavet lidt, er dog ikke kommet så langt med netop barnets bog, her er et lille udpluk fra min ene bog, håber du kan bruge det til noget....

Det er super sjovt at sidde med, men det tager tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

AnneBJ

Jeg har ikke børn endnu, men har lavet et album til hver af mine 3 brødre. De skal have dem her i februar, i maj og den sidste til juli.

Jeg laver dem i 30x30 albums, så de sider du ser, er klar til at sætte i en plasticlomme i albummet.

Du får lige et lille udpluk af sider fra den enes bror album, skriv gerne hvis der er noget specifikt du vil vide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2011

mamax3

SanneBoe skriver:

Jeg har lavet lidt, er dog ikke kommet så langt med netop barnets bog, her er et lille udpluk fra min ene bog, håber du kan bruge det til noget....

Det er super sjovt at sidde med, men det tager tid

Hejsa.

Hvordan har du lavet de store bogstaver bla hvor der står babysvømning og hvor har du fundet de bogstaver hvor der står du kravler jo?

Anmeld

7. februar 2011

Hvem?

mamax3 skriver:

Hejsa.

Hvordan har du lavet de store bogstaver bla hvor der står babysvømning og hvor har du fundet de bogstaver hvor der står du kravler jo?

Hej hej

De farvede bogstaver er købt i Bog og idé, en hel bøtte for en sølle 10'er, ved ikke om de har dem endnu,

Træbogstaverne er købt i Bilka, hvor jeg så bare har lavet f.eks. P om til et R vha. en sort sprittusch.

Anmeld

7. februar 2011

ønskebørn74

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke børn endnu, men har lavet et album til hver af mine 3 brødre. De skal have dem her i februar, i maj og den sidste til juli.

Jeg laver dem i 30x30 albums, så de sider du ser, er klar til at sætte i en plasticlomme i albummet.

Du får lige et lille udpluk af sider fra den enes bror album, skriv gerne hvis der er noget specifikt du vil vide

Er vild med din stil!!!

Lene

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

ønskebarn74 skriver:

Er vild med din stil!!!

Lene

Mange tak 

Anmeld

7. februar 2011

Laulund87

SanneBoe skriver:

Hej hej

De farvede bogstaver er købt i Bog og idé, en hel bøtte for en sølle 10'er, ved ikke om de har dem endnu,

Træbogstaverne er købt i Bilka, hvor jeg så bare har lavet f.eks. P om til et R vha. en sort sprittusch.

Jeg scrapper meget og jeg ved at du også bor i Randers, synes du ikke at udvalget er rigtig dårlig her i byen?

Jeg er storshopper hos Panduro i Aalborg

Anmeld

7. februar 2011

Hvem?

Laulund87 skriver:

Jeg scrapper meget og jeg ved at du også bor i Randers, synes du ikke at udvalget er rigtig dårlig her i byen?

Jeg er storshopper hos Panduro i Aalborg

Jeg bor dog 20 km fra Randers, så har li langt til Viborg eller Randers, Bilka Viborg er begyndt at forhandle ting til scrappere og det er faktisk temmelig godt, syntes tit Panduro er dyrt

Anmeld

8. februar 2011

Laulund87

SanneBoe skriver:

Jeg bor dog 20 km fra Randers, så har li langt til Viborg eller Randers, Bilka Viborg er begyndt at forhandle ting til scrappere og det er faktisk temmelig godt, syntes tit Panduro er dyrt

Ja jeg har også fundet nogle gode ting i Bilka

Panduro er desværre ret dyr, selvom mange af tingene er rigtig fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.