hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

otlitrom

Anonym skriver:

måske i har ret kan da godt være jeg måske bare skal lade være at tage det personligt.....er bare lidt svært når det sker gentagne gange....tak for jeres svar

Jeg indrømmer blankt, at jeg er dårlig til at svare alle.. Nogle gange starter jeg, og så giver jeg op. OK, det lyder som om der altid er 500 svar på mine tråde, det er der så ikke

Jeg tror det er meget tilfældigt - det er det i hvert fald for mig. Men ja, nogle gange er det råddent, når man synes man har skrevet et godt og brugbart svar, og så ikke få respons. Det er jeg enig i!

Mit svar på være en blanding af: Jeg forstår dig og Ikke tage det så nært.. Brugbart, ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Bellinda89

Hold kæft mann..!! Synes fandeme der er flere & flere herinde der har ondt i røven over det mindste..!! Kom dog ind i kampen.. Det her er bare en hygge site , sgu da ikke hvor folk bare kan brokke sig over det mindste..!! 

Anmeld

6. februar 2011

2721

grinny skriver:

Jeg får ikke altid svaret tilbage, men det er fordi jeg tit tjekker baby på min mobil og kan ikke skrive fra den, og ja, så glemmer jeg det altså nogen gange når jeg så kommer på computeren igen

samme her. På min mobil er det heller ikke muligt at se notifikationer

Anmeld

6. februar 2011

grinny

Puslingen skriver:

samme her. På min mobil er det heller ikke muligt at se notifikationer

Det kan man så godt på min, det er bare trist at man ikke kan skrive tilbage

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-vanessa

hvis jeg har et tråd og mange har svaret, så kan det godt være jeg starter med at citerer hver person, men til sidst giver jeg op og så skriver jeg bare til alle.

Anmeld

6. februar 2011

C.T.S.L.W.L.T

Hmm jeg enig med trådstarter. Jeg synes også godt, at folk lige kan skrive "tak for svar" ell. lign. Gøre opmærksom på, at de har læst det. Jeg synes slet ikke man behøver at svare på hver enkelt svar, men bare lige til sidst.

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

C.T.S.L.W.L.T skriver:

Hmm jeg enig med trådstarter. Jeg synes også godt, at folk lige kan skrive "tak for svar" ell. lign. Gøre opmærksom på, at de har læst det. Jeg synes slet ikke man behøver at svare på hver enkelt svar, men bare lige til sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.