hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

GUD hvor føler jeg mig provokeret af , at HVER gang jeg giver mig tid til at svare på ens tråd med evt spørgsmål, så svarer ts ikke tilbage. Det får mig seriøst til at overveje at skifte til anden babyside!!!!!! PLI SØGES! (altså hvis man søger råd om noget i en tråd, kan man da i det mindste gøre en opmærksom på at man har modtaget svar, specielt hvis ingen andre har skrevet i ens tråd)?????????

- bare et mindre surt opstød herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Isabella_mor

ej come on.!! det er næsten lige så fesent som den tråd der engang var en der lavede om " der er såååå mange der kigger men ikke svarer" på bla. billedetråde hvor man har totalplastret en tråd med et billede af sin unge med grød i hele skærmen. 

når man svarer på en tråd som en person har spurgt om hjælp til et eller andet, har man sgu da ikke krav på at få svar tilbage fra ts. det kan da godt være man har hjulpet alligevel.. eller ej..det er rart når man får svar dog, men at nærmest gå helt amok over at ts måske ikke liiiige får svaret ALLE. eller den enkelte der har taget sig tid til at svare på ens tråd, det er da helt absurd at skulle høre om.. vær dog glad for at du kunne hjælpe og lad dog være med at have så ondt i røven over at ts ikke lige svarer tilbage med det samme.. eller aldrig.

Anmeld

6. februar 2011

Muhmi

Jamen så lad være med at svare?

Eller lad være med at forvente et svar tilbage?

Det er bestemt heller ikke altid at ts svarer på min kommentar, men det betyder vel heller ikke noget... Det kunne jo godt være at mit svar ikke faldt i ts' smag eller ts ikke kunne bruge mit råd... Det er nu ikke noget jeg gider spilde min tid på at blive sur over..

Nok liiiige drastisk nok at overveje at skifte babyside... Men heldigvis kan man jo godt have to babysider

Anmeld

6. februar 2011

Lady Marion <3

Lad være at tage det så nær

Anmeld

6. februar 2011

Lone Jakobsen

det kan der jo være mange årsager til:

* trådstarter kunne ikke bruge dit svar

* ts har indset at hendes tråd ikke var relevant alligevel

* ts har ikke været online siden tråden blev oprettet

* ts har fået for mange svar, og vælger derfor at svare alle i en samlet besked

* ts har set dit svar, men føler ikke der er grund til at kommentere det yderligere

kom selv med flere grunde... svarer du altid hver eneste person i din tråd? for det er da ikke altid jeg gør det

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

måske i har ret kan da godt være jeg måske bare skal lade være at tage det personligt.....er bare lidt svært når det sker gentagne gange....tak for jeres svar

Anmeld

6. februar 2011

SiLiMiMa

GUD hvor føler jeg mig provokeret af , at HVER gang jeg giver mig tid til at svare på ens tråd med evt spørgsmål, så svarer ts ikke tilbage. Det får mig seriøst til at overveje at skifte til anden babyside!!!!!! PLI SØGES! (altså hvis man søger råd om noget i en tråd, kan man da i det mindste gøre en opmærksom på at man har modtaget svar, specielt hvis ingen andre har skrevet i ens tråd)?????????

- bare et mindre surt opstød herfra...

mange gange svarer TS alle samlet - altså skriver fx: "tak for alle de gode svar" eller lignende. Så kommer der ikke direkte besked til dig, at der er svaret......men alligevel er TS kommet med en feedback.

Anmeld

6. februar 2011

grinny

Jeg får ikke altid svaret tilbage, men det er fordi jeg tit tjekker baby på min mobil og kan ikke skrive fra den, og ja, så glemmer jeg det altså nogen gange når jeg så kommer på computeren igen

Anmeld

6. februar 2011

Snefnug1984

Man kan jo heller ikke svare ALLE der skriver i ens tråd.. og personligt hader jeg meter lange tråde, hvor TS har citeret ALLE og bare skrevet "OK" eller "tak for dit svar".. gabbb... sådanne debatter springer jeg over..

Anmeld

6. februar 2011

Laulund87

Sikke en dejlig dag det er i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.