mærker liv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

den-lykkeligste skriver:

jeg blev gravid i november måned.. og jeg må såvel tro på hun har mærket rigtigt - for beskrivelsen passer på mig.

ups. så ik hun havde fået sin menstruation. sorry!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Anonym skriver:

Altså, det er ikke noget jeg ønsker og jeg prøver heller ikke at blive gravid.. Så at det er ønsketænkning tror jeg bestemt ikke! 

Sammentrækninger i livmoderen kan det måske være??

Og, jo der er nogle der mærker liv når de er i 14-15 uge? Og man behøver jo ikke have en stor mave, det er jo meget forskelligt fra person til person, og jeg har tænkt over, at min mave er vokset!

Det lyder skørt, men der er jo kun 1 måde at få svaret på.. Så tror jeg køber en test imorgen, og tester så tirsdag morgen, så må vi se hvad der sker.  

jeg mærkede min første puf da jeg var i uge 13.. så det kan godt lade sig gøre

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

i November måned, var jeg i tvivl om, om jeg var gravid.. Jeg tog en test, og den viste negativ, siden dengang har jeg haft min mens, nogenlunde til tiden, og den er kommet hver gang! 

Men, nu syntes jeg at jeg er begyndt at mærke liv.. Når jeg ligger i min seng og skal til at sove, er det som om der kommer nogle små hurtige spjet eller spark nede fra mit underliv, første gang jeg mærkede det blev jeg helt forskrækket.. 

Nu, undre det mig bare, at jeg kan mærke dette.. Da jeg har min mens! Jeg ved godt der ikke er andet for, end at tage en test og finde ud af det..

Havde bare lige brug for at komme ud med det, og måske hører andre synsvinkler. 

Jeg vil tro at det du mærker er små muskelsammentrækninger i og omkring livmoderen, det kan man nemlig, ligesom en anden bruger skriver, sagtens mærke som små smæld og skub.
Sådan har jeg det også selv.
Men gør som de andre også siger...tag en test...så finder du ud af det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

tinasmor skriver:

Jeg tænker at hvis det var i november så ville du jo kun være ca 14 uger henne. Det er meget sjældent at man mærker liv så tidligt. Specielt som første gangs mor.

jeg mærkede min første bløde puf da jeg var 13+5 eller deromkring. nu mærker jeg små bevægelser som never og en masse bobler..

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Først, jeg har ikke fået købt en test endnu.. Jeg skal selvfølgelig nok opdatere jer, når det er..

Dernæst, så kan det sagtens være muskelsammentrækninger.. Dog plejer jeg at mærke dem, og det mærker bare ikke som dem! Altså jeg syntes mit underliv er helt mærkeligt, og det er som om det rumsterer.. Altså det er de sjælne gange jeg slapper af, jeg får de der hurtige spjet og så er det væk igen.. 

Jeg har normalt en smule top mave, så at man ikke kan se det store på den, tror jeg ikke man skal regne for noget.. Men den er sten hård, altså min mave? og det kan jeg ikke huske om den er normalt? 

Tak for jeres svar. 

Anmeld

7. februar 2011

MaleneG

Anonym skriver:

i November måned, var jeg i tvivl om, om jeg var gravid.. Jeg tog en test, og den viste negativ, siden dengang har jeg haft min mens, nogenlunde til tiden, og den er kommet hver gang! 

Men, nu syntes jeg at jeg er begyndt at mærke liv.. Når jeg ligger i min seng og skal til at sove, er det som om der kommer nogle små hurtige spjet eller spark nede fra mit underliv, første gang jeg mærkede det blev jeg helt forskrækket.. 

Nu, undre det mig bare, at jeg kan mærke dette.. Da jeg har min mens! Jeg ved godt der ikke er andet for, end at tage en test og finde ud af det..

Havde bare lige brug for at komme ud med det, og måske hører andre synsvinkler. 

Well well, det er 99,9 % sikkert at det bare er tarmluft, og hvis du har været gravid før/ født før, så er der mere plads til tarmene at boltre sig på.

Bare rolig, jeg oplever det også tit, og for ikke særlig længe siden troede jeg faktisk også jeg var gravid pga. de bump, som kunne mærkes uden på maven også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.