Hvor stort rådighedsbeløb(afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2008

Balderson

Vi har som familie mellem 10.000 - 12.000 kr. og det er til 2 voksne og 1 barn..

De penge er til sjov og ballade og tøj på kroppen :)

Jeg har ikke talt børnepenge med for det får jeg for første gang til oktober.. Og madpenge er heller ikke med i det beløb..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Eva skriver:

Trold skriver:

Men nu bruger jeg som sådan ikke børnepengene til at leve for, men til at købe de ting til børn som jeg ikke har råd til at købe til hverdag...

Betina

Går det ikke ud på et...altså de penge man har til forbrug= alt det man har til at købe for(tøj, mad etc) Om det er den ene eler anden krone er vel lige meget??;)
Knus.

Det er jo nok som man tager det... For de ting jeg køber til Laura og lillebror når han kommer, er ting de ikke ville få hvis jeg ikke fik de penge...

Var som heller ikke det jeg mente, men om du bruger dem til mad eller ting er jo hip som hap.:)

Anmeld

25. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

jeg havde ikke set det var med børnepenge så jeg trykkede forkert... kan man slet ikke rette det igen så ? ej det er jo lige meget men hvis det med børnepenge så er det over 12.000 ...

Knus Pia.

Tror jeg ikke..:) men kan se at de fleste da gar rimelig meget at leve for, nok især når bp er medregnet...det er da skønt..

Anmeld

25. september 2008

mortil42008

hej vi har pt 8500kr om mdr pluds børnepenge 3 børn forhåbentligt snart 4 børn. om 6 mdr når jeg ikke får løn under barsel men fra kommunen er vi nede på omkring 5500 pluds børnepenge... da jeg pt regner med at tage 14 ugers forlængelse...... Men til september 2009 ser det anderledes ud 9500kr da min mand så er færdig med sin uddannelse og forhåentlig har arbejde..... vi har kigget på hus og der ville banken have at vi skulle have 16000kr til os selv til mad benzin og tøj osv:'( vildt sys jeg knuz Heidi

Anmeld

25. september 2008

moniquesmor

vi har 5500 uden børne penge de ryger ind på konto, uvente regninger og jul og sådan

vi er 2 voksen og 1 barn

Anmeld

25. september 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]mortil42008 skriver:[/småt][/f] hej vi har pt 8500kr om mdr pluds børnepenge 3 børn forhåbentligt snart 4 børn. om 6 mdr når jeg ikke får løn under barsel men fra kommunen er vi nede på omkring 5500 pluds børnepenge... da jeg pt regner med at tage 14 ugers forlængelse...... Men til september 2009 ser det anderledes ud 9500kr da min mand så er færdig med sin uddannelse og forhåentlig har arbejde..... vi har kigget på hus og der ville banken have at vi skulle have 16000kr til os selv til mad benzin og tøj osv:'( vildt sys jeg knuz Heidi[/citat] Tja...med fire børn, mon ikke det så er meget passende?? Nok ikke alle der har det, men banken skal jo have en form for garanti, desværre. Knus Eva..

Anmeld

26. september 2008

H+S Skjolgborg.

Vores er meget svingen men i gemsint ca mine det steen for er så +++ oveni så det er meget svingen dog aldrig mindre ind 18000 når alt er betalt..Dog gemmer vi en del af dem til uvende ting som regningen osv..
Mvh Henriette

Anmeld

26. september 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]mortil42008 skriver:[/småt][/f] hej vi har pt 8500kr om mdr pluds børnepenge 3 børn forhåbentligt snart 4 børn. om 6 mdr når jeg ikke får løn under barsel men fra kommunen er vi nede på omkring 5500 pluds børnepenge... da jeg pt regner med at tage 14 ugers forlængelse...... Men til september 2009 ser det anderledes ud 9500kr da min mand så er færdig med sin uddannelse og forhåentlig har arbejde..... vi har kigget på hus og der ville banken have at vi skulle have 16000kr til os selv til mad benzin og tøj osv:'( vildt sys jeg knuz Heidi[/citat] tro det passe meget godt med de 16000 kr.Her var det mini 12000kr med 2 børn og 2 voksen da vi købte hus 29/10-07...

Anmeld

27. september 2008

Honningblomst

Tak for alle svar og den største gruppe er dem med rådighedsbeløb på over 12.000kr...vi har det sgu meget godt i lille Danamrk..:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.