Hvor stort rådighedsbeløb(afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget har I at leve for om md MED børnepenge.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.782 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. september 2008

Honningblomst

Hvor meget har i at leve for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

tasha33

jeg har svaret at vi ca har 7- 8000 kr til rådighedsbeløb, vi er to voksne og 3 børn. :)
knuz natasha (H)(H)

Anmeld

24. september 2008

Mathilde

Jeg har lige omkring 3000kr måske lidt under til rådighedsbeløb, men jeg får jo så ikke børnepenge (endnu);)
Det er kun til mig selv og mine 4 maine coon katte. Min kæreste og mig har ikke fælles økonomi.

Kram..

Anmeld

24. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Efter jeg er begyndt at arbejde og billånet er betalt (8D) har vi 9.000 ca

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Men nu bruger jeg som sådan ikke børnepengene til at leve for, men til at købe de ting til børn som jeg ikke har råd til at købe til hverdag...

Betina

Anmeld

24. september 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Men nu bruger jeg som sådan ikke børnepengene til at leve for, men til at købe de ting til børn som jeg ikke har råd til at købe til hverdag...

Betina

Går det ikke ud på et...altså de penge man har til forbrug= alt det man har til at købe for(tøj, mad etc) Om det er den ene eler anden krone er vel lige meget??;)
Knus.

Anmeld

24. september 2008

fam.4xc

jeg aner det helt ærligt ik... men vi forsøger fra næste måned at leve for 5000 om måneden, det ku vi rigtig godt tænke os at ku gøre:)

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

Trold skriver:

Betina

Går det ikke ud på et...altså de penge man har til forbrug= alt det man har til at købe for(tøj, mad etc) Om det er den ene eler anden krone er vel lige meget??;)
Knus.

Det er jo nok som man tager det... For de ting jeg køber til Laura og lillebror når han kommer, er ting de ikke ville få hvis jeg ikke fik de penge...

Anmeld

25. september 2008

SaNiNa

Vi har 15.000 til os selv når alt er betalt.

nu skal vi så til at betale 2200 af på en bil...

Vi sætter 10.000 til side hver månede som op sparing...

Sanne

Anmeld

25. september 2008

Pia.

jeg havde ikke set det var med børnepenge så jeg trykkede forkert... kan man slet ikke rette det igen så ? ej det er jo lige meget men hvis det med børnepenge så er det over 12.000 ...

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.