Så er det vist nu det sker :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Carina1977

Baby-støv skriver:

Hvor må det være forfærdeligt for dig....  Jeg føler med dig...

God bedring, søde...

Masser  af  herfra....

Jeg er rimelig afklaret med det nu....jeg græder i hvert fald ikke over det længere. Men når man ved det er slut, så vil man også bare gerne have det overstået. Jeg kommer ikke videre før.

Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

JuliaNielsen

Carina1977 skriver:

I torsdags skrev jeg jo herinde at jeg havde været til scanning, og at scanningen viste et foster på ca. 6 uger, hvor det egentlig skulle have været på størrelse med et på ca. 10 uger.....så jeg havde en MA.

Nu ser det vist ud til at jeg er ved at abortere spontant. Her til aften havde jeg ret kraftige smerter....ikke i underlivet, det føltes mere som urinrøret. Jeg fik jag af og til i underlivet. Nu har jeg så lige været på toilet, og er begyndt at pletbløde. Der kom en lille klump ud....dette var bestemt ikke fostret, men en klump blod...og der kommer blod hver gang jeg tørrer mig...stadig i meget små mængder. Jeg har ikke mavekramper endnu, men jeg regner med at det nok kommer indenfor de næste par timer.

Så jeg får ikke sovet ret meget i nat kan jeg regne ud. Så håber jeg bare at det hele kommer ud, sådan at jeg ikke skal igennem både det her, og så en udskrabning. Håber det bliver overstået hurtigt. Kan huske de andre gange, hvor jeg aborterede spontant....der havde jeg smerter i 1 dag, og blødte så efterfølgende i en lille uge. Jeg håber det er det samme denne her gang.

Jeg er selvfølgelig glad for at det gik igang selv, men øv hvor følelserne bare igen kommer op til overfladen nu

det er jeg ked af på dine vejne.

stort

Anmeld

6. februar 2011

twinny

Carina1977 skriver:

Jeg er rimelig afklaret med det nu....jeg græder i hvert fald ikke over det længere. Men når man ved det er slut, så vil man også bare gerne have det overstået. Jeg kommer ikke videre før.

Og tak

det kan jeg godt forstå...

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

Håber det vil være hurtigt overstået..Husker det tydeligt..For mit vedkommene vidste jeg at min krop snart ville udstøde fostret da jeg fik lændesmerter. Ganske rigtigt..Hvad der føles som sekunder senere var det hele forbi..5 mdr senere var jeg igen gravid,-og det endte i en mikkel. Selvom jeg fik ham,så glemmer jeg aldrig følelsen som du gennemlever lige nu!

God bedring Carina

Anmeld

6. februar 2011

Carina1977

Shibby skriver:

Håber det vil være hurtigt overstået..Husker det tydeligt..For mit vedkommene vidste jeg at min krop snart ville udstøde fostret da jeg fik lændesmerter. Ganske rigtigt..Hvad der føles som sekunder senere var det hele forbi..5 mdr senere var jeg igen gravid,-og det endte i en mikkel. Selvom jeg fik ham,så glemmer jeg aldrig følelsen som du gennemlever lige nu!

God bedring Carina

Tak skal du have

Jeg har kun lidt murren af og til i underlivet, og så blødte jeg jo lidt i nat og indtil i eftermiddags, og så skete der ikke mere. Jeg har prøvet 2 spontane aborter, og der gik det bare stærkt. der begyndte jeg at bløde, efterfuldt af mavekramper, og så kom det ellers ud i løbet af de næste par timer. Denne her gang er det meget langtrukken. Lyder mærkeligt at skrive, men jeg håber altså på at de smerter snart kommer, så jeg kan få det ud.

Tak for svar

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

Nej. Det er ikke mærkeligt,det er forståeligt!

Tanken om at der ligger noget dødt er ulideligt. Det skal bare overståes. Tag noget smertestillene allerede nu så det når at virke lidt inden smerterne kan tage fat senere. Syntes ikke du skal lide mere end du allerede gør. Alene tanken om hvad du ved det ender med er slemt nok

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

Shibby skriver:

Nej. Det er ikke mærkeligt,det er forståeligt!

Tanken om at der ligger noget dødt er ulideligt. Det skal bare overståes. Tag noget smertestillene allerede nu så det når at virke lidt inden smerterne kan tage fat senere. Syntes ikke du skal lide mere end du allerede gør. Alene tanken om hvad du ved det ender med er slemt nok

Ja det er ikke en rar tanke, at vide at man har noget dødt indeni sig. man vil bare have det ud. Ja jeg tror jeg vil tage nogle smertestillende....kan også mærke nogle lette mens agtige smerter nu, sådan omkring skambenet og så trækker det ned i benene. Håber det snart går igang for alvor.

Og så håber jeg at jeg får sovet noget i nat

Anmeld

7. februar 2011

Shibby

Lyder til din krop arbejder for fuldt tryk.. God bedring carina. Jeg håber du får sovet såen nogen lunde på trods af omstændighederne

Godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.