Så er det vist nu det sker :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.783 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Carina1977

I torsdags skrev jeg jo herinde at jeg havde været til scanning, og at scanningen viste et foster på ca. 6 uger, hvor det egentlig skulle have været på størrelse med et på ca. 10 uger.....så jeg havde en MA.

Nu ser det vist ud til at jeg er ved at abortere spontant. Her til aften havde jeg ret kraftige smerter....ikke i underlivet, det føltes mere som urinrøret. Jeg fik jag af og til i underlivet. Nu har jeg så lige været på toilet, og er begyndt at pletbløde. Der kom en lille klump ud....dette var bestemt ikke fostret, men en klump blod...og der kommer blod hver gang jeg tørrer mig...stadig i meget små mængder. Jeg har ikke mavekramper endnu, men jeg regner med at det nok kommer indenfor de næste par timer.

Så jeg får ikke sovet ret meget i nat kan jeg regne ud. Så håber jeg bare at det hele kommer ud, sådan at jeg ikke skal igennem både det her, og så en udskrabning. Håber det bliver overstået hurtigt. Kan huske de andre gange, hvor jeg aborterede spontant....der havde jeg smerter i 1 dag, og blødte så efterfølgende i en lille uge. Jeg håber det er det samme denne her gang.

Jeg er selvfølgelig glad for at det gik igang selv, men øv hvor følelserne bare igen kommer op til overfladen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Muhmi

Føler med dig

Anmeld

6. februar 2011

2721

Årh din stakkel. Det gør mig såå forfærdeligt at læse. Stort stort

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

Åhh nej... Du får lige et stort kram og masser af varme tanker

Anmeld

6. februar 2011

aarhusmor

Carina1977 skriver:

I torsdags skrev jeg jo herinde at jeg havde været til scanning, og at scanningen viste et foster på ca. 6 uger, hvor det egentlig skulle have været på størrelse med et på ca. 10 uger.....så jeg havde en MA.

Nu ser det vist ud til at jeg er ved at abortere spontant. Her til aften havde jeg ret kraftige smerter....ikke i underlivet, det føltes mere som urinrøret. Jeg fik jag af og til i underlivet. Nu har jeg så lige været på toilet, og er begyndt at pletbløde. Der kom en lille klump ud....dette var bestemt ikke fostret, men en klump blod...og der kommer blod hver gang jeg tørrer mig...stadig i meget små mængder. Jeg har ikke mavekramper endnu, men jeg regner med at det nok kommer indenfor de næste par timer.

Så jeg får ikke sovet ret meget i nat kan jeg regne ud. Så håber jeg bare at det hele kommer ud, sådan at jeg ikke skal igennem både det her, og så en udskrabning. Håber det bliver overstået hurtigt. Kan huske de andre gange, hvor jeg aborterede spontant....der havde jeg smerter i 1 dag, og blødte så efterfølgende i en lille uge. Jeg håber det er det samme denne her gang.

Jeg er selvfølgelig glad for at det gik igang selv, men øv hvor følelserne bare igen kommer op til overfladen nu

Det er ikke sjovt at skulle igennem og jeg er ked af at høre at du har prøvet det flere gange. Jeg har haft mange selv. Når fosteret kun er i 6. uge, så oplever du formentlig ikke at få de mavekramper. Bare en udvidet mens. Min erfaring er at det først er efter uge 7 at fosteret er så stort at man får kramper.

Anmeld

6. februar 2011

Lone Jakobsen

åh nej hvor frygteligt. sender dig en masse varme tanker. hvor er jeg bare trist på dine vegne.

Anmeld

6. februar 2011

mamiolvi

hvor er jeg ked af det på dine vegne...
JEg spørg lige lidt dumt , men hvad er en MA , troede først det var en medinsisk abort, men r det ikke medicin man får for at komme af med fosterert?? ..

Anmeld

6. februar 2011

Zafir

Har ingen ord til at gøre det bedre...

Men jeg kan sende et kram...

Anmeld

6. februar 2011

aarhusmor

mamiolvi skriver:

hvor er jeg ked af det på dine vegne...
JEg spørg lige lidt dumt , men hvad er en MA , troede først det var en medinsisk abort, men r det ikke medicin man får for at komme af med fosterert?? ..

MA står for "Missed abortion" og er når fosteret er dødt i maven.

Der er ingen forkortelse for medicinsk abort

Anmeld

6. februar 2011

Faith

Åh hvor må det være hårdt. Føler med dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.