Hvor meget vand bruger I???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vores vandforbrug er inkluderet i huslejen, så jeg aner det faktisk ikke. Men vi gør hvad vi kan for at spare på det.

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

MorCamilla

Sidste år brugte vi (så vidt jeg husker) 85 kubik meter vand.. Vi er to voksne og et barn..

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

Hvad?
Slukker du når du står inde under bruseren?
GISP?

Og hvad er nu det med cisternen?

Eneste spareråd jeg lige kan komme på er at handle i Rema, og så ellers vaske korte vaske, hvis tøjet ikke er ret beskidt.

Det gør jeg altså også... Altså slukker for vandet mens jeg sæber mig ind...

Med hensyn til tøj vask, har jeg et program der tager en time, som jeg altid bruger, ikke at det hjælper, for jeg glemmer gerne tøjet og så skal det vaskes 2 gange:$:D...

Betina

Anmeld

24. september 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Wauv - 85 m3? Vi er 3 herhjemme, og har lige fået opgørelse fra vandværket, der siger 98 m3.

Det kan vi gøre bedre, så nu må vi i gang med at spare, både for økonomien og for miljøets skyld. Dejligt at se hvad andre bruger - det giver en lidt blod på tanden til forbedringer.

Anmeld

24. september 2008

MorCamilla

Jeg har lige snakket i tlf med Kasper som sagde at vi brugte sidste år 50m2 vand... Så det var noget mindre end det jeg lige havde skrevet...:$

Men jeg slukker også for vandet når jeg sæber mig ind og har lynvask på 40 grader på min vaskemaskine, sådan et fint program hvor den kun tager halv vandstand ind... (den er super go når jeg kun har en halv maskine som Skal vaskes)

Vi prøver også så godt vi kan at spare på vandet. Har f.eks en regntønde, (med hane nederes) hvor vi tager vand til at vande blomster fra...

Knus fra Camilla.

Anmeld

25. september 2008

SaNiNa

tja det ved jeg faktisk ikke for her blive vand regningen fordelt ud på 5 lejligheder (hvilket jeg syntes er pænt træls)

Sanne

Anmeld

25. september 2008

lonemus

MorCamilla skriver:

Jeg har lige snakket i tlf med Kasper som sagde at vi brugte sidste år 50m2 vand... Så det var noget mindre end det jeg lige havde skrevet...:$

Men jeg slukker også for vandet når jeg sæber mig ind og har lynvask på 40 grader på min vaskemaskine, sådan et fint program hvor den kun tager halv vandstand ind... (den er super go når jeg kun har en halv maskine som Skal vaskes)

Vi prøver også så godt vi kan at spare på vandet. Har f.eks en regntønde, (med hane nederes) hvor vi tager vand til at vande blomster fra...

Knus fra Camilla.

Hej Camilla!

Jeg syntes også det lød af meget, hvis I brugte 85 kubikmeter vand på et år, når I kun er 3. - Vi har nemlig brugt 84 på et år, vi er 4.

Så det nye tal du skriver, passer bedre ;)

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.