Gentagne mareridt! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Rebecca55

Jacob&Kusuma skriver:

Haha godt du ved hvad jeg mener

Jaaa gad vide om man kunne blive berømt for sine drømme

Hvis det bliver en film med den spænding du beskriver, kan den kun blive et hit...He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Rebecca55

Jacob&Kusuma skriver:

Haha godt du ved hvad jeg mener

Jaaa gad vide om man kunne blive berømt for sine drømme

Hvis det bliver en film med den spænding du beskriver, kan den kun blive et hit...He he

Anmeld

6. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg håber at du kunne bruge det. det har hjulpet mig med nogle drømme. men du er ikke den eneste der har haft mareridt jeg har haft det i flere uger nu. men der sker jo også en del med dig og dit fremtidige liv. altså der sker jo en masse forandringer i dit liv.  

håber du finder ud af det. 

Anmeld

6. februar 2011

FamilienSørensen

Rebecca55 skriver:

Det var også min første tanke og tænkte at det ellers kunne blive et godt manus. til en anden film...

Du må lige følge op og fortælle hvad det betyder, hvis de kan tyde drømmen.

Det skal jeg nok 

Anmeld

6. februar 2011

FamilienSørensen

Alberts/ skriver:

en gravidtet kan også give meget syge drømme har selv haft mange og mange som gik igen,

men aner desværre ikk om det betyder noget eller om der er en mening med drømme

Nej virkelig?! Det vidste jeg slet ikke Det er ellers en drøm jeg har fået for nogle uger siden og den har hængt ved og jeg drømmer det nogle gange om ugen.

Anmeld

6. februar 2011

FamilienSørensen

Anitta Kristiansen skriver:

jeg håber at du kunne bruge det. det har hjulpet mig med nogle drømme. men du er ikke den eneste der har haft mareridt jeg har haft det i flere uger nu. men der sker jo også en del med dig og dit fremtidige liv. altså der sker jo en masse forandringer i dit liv.  

håber du finder ud af det. 

Åh tusind tak for det!

Har lige oprettet bruger deroppe for at finde ud af det. Jeg tror meget på sådanne ting og det er vildt spændende for mig at finde ud af hvad tingene betyder

Anmeld

6. februar 2011

marloutti

Jacob&Kusuma skriver:

Åh tusind tak!

Jeg siger lige og undersøger det link der blev givet til mig. Det skal nok blive spændende.

Tænkte lidt i går at det er næsten ligesom at se The Grudge altså filmen! Der hvor man ser hende spøgelset komme ned fra loftet i det gamle hus hvor Sarah Michelle Geller skal forestille at passe den ældre dame bosiddende i huset.

Men det er ikke fordi jeg har set den for nyligt. HMM

Det var lige nøjagtig det jeg tænkte på!!! Jeg har nærmest også haft mareridt i flere år efter den film!!! Føj, for pokker...

Anmeld

6. februar 2011

Alberts/

Jacob&Kusuma skriver:

Nej virkelig?! Det vidste jeg slet ikke Det er ellers en drøm jeg har fået for nogle uger siden og den har hængt ved og jeg drømmer det nogle gange om ugen.

har også haft en drøm der forfulgte mig,

havde også enn hvor jeg trømte jeg fik tvillinger men fødte i holland og der måtte man åbenbart kun give navn til den ene og jeg græd og græd og græd og så havde jeg pludselig et brækkede ben og skulle ud og svømme mega sært haha

Anmeld

6. februar 2011

Anitta Kristiansen

synes selv det er spændende  altid sjovt at finde ud af hvad det betyder.  man finder så meget ud af sig selv. 

Anmeld

6. februar 2011

FamilienSørensen

marloutti skriver:

Det var lige nøjagtig det jeg tænkte på!!! Jeg har nærmest også haft mareridt i flere år efter den film!!! Føj, for pokker...

Den er nemlig også skrækkelig den film og dennes efterfølgere

De mest uhyggligste spøgelsesfilm hvis du spørger mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.