Hejsa I skønne piger herinde 
Jeg laver denne tråd fordi jeg simpelthen bare skal ud med dette mareridt som i de sidste par uger har terroriseret mig, evt. om nogle derude kunne være god til at tyde hvad mareridtet kunne betyde?
Jeg har flere gange nu haft mareridt om samme spøgelse!
Jeg vågnede i morges hvor jeg fortalte Jacob min kæreste at jeg gentagne gange har drømt om et kvindelig spøgelse.
Drømmene starter med at jeg ikke kan sove og ligger og læser med et sterinlys tændt, Jacob ligger ved siden af mig og sover, lige pludselig i højre hjørne af soveværelset, kan jeg se noget sort langt hår der falder ned af væggen fra loftet af.
Jeg bliver hunderæd og kigger væk, jeg kigger op mod og der er hun stadig, men nu kan jeg se hendes hvide blege forvrænget ansigt og onde spøgelses agtige øjne der stirrer på mig.
Jeg prøver at vække Jacob, men han vågner ikke jeg kigger så i min bog og der ser jeg en masse skiftende billeder og de skifter rigtig hurtigt!
Så hurtitgt at jeg ikke kan få fat i hvad de skal forestille så jeg bliver nærmest hypnotiseret af dem, da jeg koncentrer mig dybt om hvad billederne skal forstille stopper de pludselig og jeg bliver igen mega bange for det er hende som billedet i bogen viser og hun stirrer på mig!
Jeg smider bogen fra mig og lægger mig tæt ind til Jacob, jeg holder virkelig hårdt om ham og presser mit ansigt dybt ned i hans ryg.
Det næste jeg husker er at jeg ligger på gulvet i vores soveværelse, det er mørkt jeg skynder mig op i sengen, men jeg kommer til at kigge under sengen og der ligger spøgelset, jeg kan se hende hvide øjne der stirrer tilbage på mig.
Og der slutter drømmen heldigvis!
Det mærkelig var at efter jeg havde fortalt Jacob om drømmen og om hvor hårdt jeg knugede mig indtil hans krop sagde han til mig at det kunne han godt føle jeg havde gjort i nat, han kunne føle hvordan min næse og min mave nærmest borede sig ind i hans ryg. Han husker også at jeg på et tidspunkt i natten ruskede meget i ham, men han var alt for søvnig til at stå op.