Naboens hund gør konstant!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

Nok meget godt jeg går i seng om lidt så jeg kan være helt rolig i morgen når han er hjemme igen.

Hehe ja! Tæl til 200, så går det måske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

pussekat

henh01 skriver:

Jeg er ved at blive vanvittig. Min nabo's "kæreste" har en hund som er i hans lejlighed når de er ude sammen. Den gør hele tiden! Nu har hunden været alene siden kl. 15.30 og har gøet lige siden. Skal lige siges at det har holdt 3 børn på hhv 0, 1½ og 6 år vågne.

Hvad kan man gøre i sådan tilfælde? Jeg har sat en seddel på hans dør om at jeg vil gøre dem opmærksomme på at hunden gør og at det er til stor gene for os andre.

I lejlighedskomplekset skal man have tilladelse til at have hund, hvilket de ikke har og samtidig står det skrevet at man ikke må have hund der gør eller på anden måde er til gene for resten af opgangen.

hejsa

du skal ring til politi med det samme så se de om der er et tlf til dem også ring det til han her prøve det her selv en hund som ikke kan lige at være hjem selv så ring politi til mig at jeg skulle kom hjem til min hund så nu er hun med være gang vi køre hjem fra

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

Secrets skriver:

Jeg ville tage en snak med naboen, når denne kom hjem. Hvis vedkommende nægter at gøre noget ved problemet, ville jeg klage til boligforeningen, men ikke uden først at tage en snak med naboen for at se, om der kan findes en løsning. Måske er de ikke klar over, at hunden gør, når den er alene.

Jeg er helt enig, og synes det er den helt rigtige måde at angribe tingene

Anmeld

5. februar 2011

twinny

hejsa

du skal ring til politi med det samme så se de om der er et tlf til dem også ring det til han her prøve det her selv en hund som ikke kan lige at være hjem selv så ring politi til mig at jeg skulle kom hjem til min hund så nu er hun med være gang vi køre hjem fra

Det er måske lige volsomt nok, hvis TS ingen gang har snakket med sin nabo endnu... Det er jo ikk sikkert han ved hunden gør... Man behøver ikk starte en nabo unden først at have snakket med sin nabo først...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.