henh01 skriver:
Har netop af samme årsag sat en seddel på hans dør der gør ham opmærksom på det. Tænker at det - samtidig med det er forbandet belastende at høre på - da også er et udtryk fra hunden om at der er noget galt.
Og så er det da mange timer den er alene. Nu har den været alene i 7 timer og gøet i alle 7 timer - med max 5 mins pause.
Synes også du skal tage en snak med ham face to face ud over en seddel på døren, for det synes jeg ikke er helt nok
Og så forstår jeg godt du bliver gal, men jeg synes ikke du skal sætte himmel og helvede i bevægelse, før i har talt ordentligt sammen.
Mine forældres gamle hund gøede også konstant, når den var alene, men de vidste det ikke, før naboen fortalte det. De boede dog i hus, så det gjorde ikke så meget. De anede det ikke. Den kunne åbenbart ikke lide at være alene, og den endte faktisk med at komme i "børnehave" på en demensafdeling i den tid mine forældre var på job, og så hentede de den på vej hjem. På den måde fik den lov at omgås en masse gamle mennesker, som bare var så lykkelige, fordi de alle troede det var deres hund, fordi de jo var demente. He
God løsning! Men ikke før de faktisk blev klar over, at hunden gik i panik over at være alene.
Anmeld