Min far er præcist på samme måde 
Dog var vores ikke planlagt.
Det første min far sagde til mig var... "hva så med din uddannelse?", hvor jeg måtte forklare ham at det havde jeg allerede drøftet med min chef og der var ingen problemer overhoved. Men han fortsatte også krydsforhøret om jeg havde tænkt over hvad det kostede, og at det var hårdt at få et barn i så ung en alder (jeg er 22 og min k er 23), og jeg vil jo mene at det er hårdt at få børn ligemeget om man er 20 eller 30. Han har gjort alt for at tale mig fra det. ALT!! han har tilmeld også fået sin kæreste til at skrive et brev til mig om hvor hårdt det er at få tidligt børn og så videre (hun fik børn da hun var 19 og 22) og de er ganske velopdragne og klarer sig helt fint.
Vores økonomi er fin, jeg ejer mit eget hus, og vi har bil. Så sådane ting skal vi ikke til at tænke på efter vi har fået barn.
Jeg har simpelthen bare valgt ikke at tale så meget med min far. På et tidspunkt vender han sig vel til tanken og tager kontakt til mig! Vi må se. Skal lige siges at mig og min far ofte har problemer, fordi han ikke altid kan sætte sig ind i de valg jeg tager osv., og istedet for at reagere som det voksne meneske han er, lukker han totalt af og vil ikke snakke. Så flere gange hvor vi har opgivet kontakt i nogle måneder.
Men jeg tror da at din far vil vende sig til tanken i løbet af graviditeten, og begynde at glæde sig. Satser jeg stærkt på at min far gør 
Anmeld