Jeg står i den situation at jeg har forelsket mig i en fyr.... Fra NORDJYLLAND!! 
Jeg selv bor midtjylland, tæt på alt min familie, hvilket jeg er rigtig glad for, da jeg tit har brug for deres støtte og hjælp, mht. mit barn.
Nu står jeg/vi så i den her situation at vi har forelsket os i hinanden. Her i starten ses vi kun i weekenderne, da det jo stadig er ret nyt, men forleden snakkede vi om hvad vi skulle gøre hvis det fortsatte, hvilket vi selvfølgelig håber.
Han kunne flytte herned, MEN, han har ikke meget familie, og det han har bor i nordjylland, og dem er han meget tætte med.
Han studere i nordjylland, og træner børn i dans og fodbold deroppe. Han ville være MEGET ked af at skulle flytte.
Jeg har MEGET familie, alt sammen hernede i midtjylland, og dem er jeg, og mit barn, også rigtig tætte med.
Jeg studere ikke endnu, men skal til det om nogle måneder.
Jeg ville være rigtig ked af at flytte, da min familie netop fylder så meget, og deres hjælp, ift. mit barn, er uundværelig.
Jeg har prøvet at vænne mig til tanke om måske at skulle bo oppe ved ham, men altså..... Jeg synes det er svært.
Jeg er bange for at det bånd mit barn har til sine bedsteforældre vil ryge i vasken, og jeg er bange for at komme til at savne og mangle dem, alt for meget!!!
Hvad ville I gøre i sådan en situation??!
Hvordan ville I priotere og er der egentlig nogle af jer der har prøvet det, og hvordan har I haft det med det?
Kram og god weekend herfra. 
Anmeld