"barnevognsvenlige" caféer i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

misslea

lærkes_mor skriver:

Nu har jeg ikke lige læst alle de andre svar, men her er lidt forskellige muligheder....

1) Sofies forældre: http://www.hossofiesforaeldre.dk/ Det er virkelig den mest hyggelig børnevenlige café i Århus...  Har brugt et hav af penge derinde... og de har bare de mest lækre kager! mums.... Man kan sidde ovenpå og nedenunder... og så er der gratis vand da ammende jo skal drikke MEGET vand :-) Barnevognen kan stå udenfor i deres gård eller lige foran caféen på gaden... Gaden caféen ligger på er ikke den store gå gade så der er ikke lige så meget larm som andre steder...

2) En café ved åen.... Folk stiller barnevognen foran. Der kan være en del larm, men mine børn har sovet fra det....  Der er ofte nogle gode brunch....

3)bruuns galleri... Der er en elevator ved siden af en kinesisk restaurent... den kører op til 6 sal som er en café eller 7 sal som er amme café... Personligt synes jeg ikke om maden på deres café... alt for lidt, dårlig lavet og til alt for høj pris... Amme caféen består af nogle små sofaer og borde hvor man så ammer sit barn / gir mad... der er også mikrobølge ovn.... og pusleplads... dejligt sted at amme 0g man kommer ofte i snak med de andre som sidder der også...

(salling og magasin har også amme café men ikke lige stor som bruuns...)

Men synes nu der er mange hyggelige caféer rundt omkring og har aldrig oplevet nogen fortælle mig at jeg ikke må amme........

Held og lykke. God tur :-)

Sara, fra Århus

1000 tak for det MEGET brugbare svar!!!

Kan godt se, at vi blir nødt til at trille ned til Sofies-forældre

Den er der rigtig mange, der har anbefalet!!!

Og ja - Bruuns galleri må vi også et smut forbi.... så kan mor her jo også få shoppet lidt... heheh!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.