Forvirret, skræmt. Hvad skal jeg gøre? (LANGT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Livet er jo ikke nemt søde ven.
Hvis det var det, ville vi intet lære.

Hvis han er, som du beskriver, så er han vant til at få de piger han vil, og så er DU blevet vildtet lige nu. Det er nemlig spændende at jage en pige som dig, og så se hvor langt han kan føre dig.
Se realistisk på det..jo mere du bliver hooked og fristet, jo mere vil det hive dig ud på skråplanet.
Du har ALT at miste, han har intet.
Alene det at han skriver til dig, hvad han kunne tænke sig at gøre, hvis I var alene, siger mig, at han er jægeren på jagt efter storvildt.
Åhhjo..jeg kender den type.

Han er åhhh så god en ven..jo godmorgen min bare..han er en god ven, lige til han har fået dig i kassen, og så er han parat til at forføre den næste, søde og lidt troskyldige pige, som han udmærket ved ligger på maven for hans charme.

Og du..trænger til at gå ud og tage et koldt styrtebad
Og sæt dig så ned og gennemlev den fantasi....i FANTASIEN.
Skriv den ned..skriv en rigtig saftig historie, lige til et erotisk blad, og slet den så bagefter, så ingen får den læst ved en fejl

På den måde slipper du underbevidstheden løs, og det du drømmer om i underbevidstheden, kan blive udlevet uden at nogen tager skade deraf, og du får styr på drømmene.
Og så synes jeg da, at du må se at få peppet din mands og dit liv sammen lidt op, så ikke du risikerer at komme til at kede dig, for det du rent faktisk trænger til, er at blive bekræftet og opfattet som det du er...nemlig en varm, levende og erotisk kvinde.

Hvis det kan trøste dig, så har jeg selv stået i samme situation som dig, og set utalige kvinder stå i nøjagtigt samme sted.
Der er kun een vej..smid ham ud af dit liv..jo før jo bedre..han er IKKE en ven..men en fristelse.
En rigtig ven, kan man tale med om alt, men han vil aldrig invitere dig hjem til sin lejlighed med hvad deraf følger.

Kærligst
Sussie

Tusind tak Sussie. Dig kan man altid regne med.....

Er lidt mundlam. For synes du rammer alt for godt... så nu sidder jeg bare og tuder. Godt kæresten tager sig en eftermiddagslur, for jeg ville nok have svært ved at forklare de rendende tårer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Ja det er nok nogenlunde det samme. Dog er jeg ikke intereseret i at gå fra min kæreste, så langt i det er jeg slet ikke. Jeg ved desuden heller ikke om ham den anden overhoved er intereseret i mig sådan, det kunne jeg godt forestille mig at han slet ikke er.

Ville ønske jeg bare kunne glemme det, og så fortsætte med mit forhold men have den anden som ven bare

Men så længe du er så fasineret af ham, tænker på ham på den måde, drømmer om ham, og føler du måske går glip af noget, så tror jeg ikke du vil kunne have ham som ven kun.. Sådan plejer man joheller ikke have det med ens alm. mandevenner.. Eller har jeg da i hvert fald ikke.. og bør man vel heller ikke.. Ville´ikke bryde mig om hvis jeg vidste kæresten tænkte sådan om hans veninder.. så ville jeg faktisk ikke være i stand til at stole på ham eller have tillid til ham..

Håber du finder en løsning.. men hvis du virkelig vil kæresten og det er første prioritet, så må du jo også tage konsekvensen.. at du så "mister" ham den anden..

Anmeld

5. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tusind tak Sussie. Dig kan man altid regne med.....

Er lidt mundlam. For synes du rammer alt for godt... så nu sidder jeg bare og tuder. Godt kæresten tager sig en eftermiddagslur, for jeg ville nok have svært ved at forklare de rendende tårer.

Det var så lidt vense...du ved hvor jeg er, så du kan altid skrive.

Anmeld

5. februar 2011

Laulund87

SussieThyssen skriver:

Livet er jo ikke nemt søde ven.
Hvis det var det, ville vi intet lære.

Hvis han er, som du beskriver, så er han vant til at få de piger han vil, og så er DU blevet vildtet lige nu. Det er nemlig spændende at jage en pige som dig, og så se hvor langt han kan føre dig.
Se realistisk på det..jo mere du bliver hooked og fristet, jo mere vil det hive dig ud på skråplanet.
Du har ALT at miste, han har intet.
Alene det at han skriver til dig, hvad han kunne tænke sig at gøre, hvis I var alene, siger mig, at han er jægeren på jagt efter storvildt.
Åhhjo..jeg kender den type.

Han er åhhh så god en ven..jo godmorgen min bare..han er en god ven, lige til han har fået dig i kassen, og så er han parat til at forføre den næste, søde og lidt troskyldige pige, som han udmærket ved ligger på maven for hans charme.

Og du..trænger til at gå ud og tage et koldt styrtebad
Og sæt dig så ned og gennemlev den fantasi....i FANTASIEN.
Skriv den ned..skriv en rigtig saftig historie, lige til et erotisk blad, og slet den så bagefter, så ingen får den læst ved en fejl

På den måde slipper du underbevidstheden løs, og det du drømmer om i underbevidstheden, kan blive udlevet uden at nogen tager skade deraf, og du får styr på drømmene.
Og så synes jeg da, at du må se at få peppet din mands og dit liv sammen lidt op, så ikke du risikerer at komme til at kede dig, for det du rent faktisk trænger til, er at blive bekræftet og opfattet som det du er...nemlig en varm, levende og erotisk kvinde.

Hvis det kan trøste dig, så har jeg selv stået i samme situation som dig, og set utalige kvinder stå i nøjagtigt samme sted.
Der er kun een vej..smid ham ud af dit liv..jo før jo bedre..han er IKKE en ven..men en fristelse.
En rigtig ven, kan man tale med om alt, men han vil aldrig invitere dig hjem til sin lejlighed med hvad deraf følger.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt vense...du ved hvor jeg er, så du kan altid skrive.

Mange tusinde tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.