hvor købes der billig babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Maja_4000

nvm skriver:

ved du hvad det betyder det med man kan treykke den hen på 1 tal og 2 tallet?

Det er vist noget med at man kan have forskellige kanaler .. 

Hvis nu vi to var sammen , og begge skulle bruge vores alarmer , så skulle det ene sæt stå på 1 og det andet på 2 .. Ellers går det vel i begge modtagere .. 

Håber det gav menig :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

ullamor1

Prøv at kigge på  http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr, der er et sæt helt nye til kun 275,95 

Mvh. 

ullamor1

Anmeld

5. februar 2011

millesofie

Maja_4000 skriver:

IKEA ! 

Anmeld

5. februar 2011

Lillefe

Lolli skriver:

Harald Nyborg! Vi har købt sådan et walkie talkie-sæt til 299. Det er supernemt at indstille til babyalarm.

den har vi

Anmeld

6. februar 2011

klmf

Lolli skriver:

Harald Nyborg! Vi har købt sådan et walkie talkie-sæt til 299. Det er supernemt at indstille til babyalarm.

Den havde vi - og var superglad for den! Den er tilpas lille, lyden går SÅ godt igennem (men uden alt for meget baggrundsstøj) og så er der praktiske clips så den kan hænge i barnevognen!

Men vores brugte simpelthen så meget strøm:/ Den kunne ikke holde til at han tog en lur, så gik den tør og stod og bippede - og vækkede dermed barnet. ØV.... Men måske vi bare har været uheldige, har hørt flere der er glade for den

Nu har vi et sæt fra Philips, vi købte dem på Elgigantens netshop til 299,- De virker upåklageligt, men er bare for store og uhandy til min smag. Men de virker Der er mulighed for både at køre med batteri og ledning. Den indenfor sætter vi ledning til og så er der batteri i den i vognen.

Anmeld

6. februar 2011

mor_sabina

lillepuller skriver:

Jeg leder efter babyalarm, skal ikke være dyrt. Vil gerne købe brugt hvis den virker og er god . ellers leder jeg efter en billig en som er god.

Nogen der har erfaring med dem der bruger batteri og stik? hvad er bedst og lettest at ha

Nu har jeg ikke læst alle indløg, om du har fundewt en. Men jeg købte min på skiftselv.dk og den kostede 367 det var en Phillips. Den har virket ganske upåklageligt.

Anmeld

6. februar 2011

Lolli

lotchen skriver:

Den havde vi - og var superglad for den! Den er tilpas lille, lyden går SÅ godt igennem (men uden alt for meget baggrundsstøj) og så er der praktiske clips så den kan hænge i barnevognen!

Men vores brugte simpelthen så meget strøm:/ Den kunne ikke holde til at han tog en lur, så gik den tør og stod og bippede - og vækkede dermed barnet. ØV.... Men måske vi bare har været uheldige, har hørt flere der er glade for den

Nu har vi et sæt fra Philips, vi købte dem på Elgigantens netshop til 299,- De virker upåklageligt, men er bare for store og uhandy til min smag. Men de virker Der er mulighed for både at køre med batteri og ledning. Den indenfor sætter vi ledning til og så er der batteri i den i vognen.

Det var da mærkeligt med jeres batteri. Vores holder strøm i omkring 3 dage (2 lure a ca. 2,5 time om dagen). Og der er ikke noget bipperi?? Men vores kan også køre med ledning. Tror du det er de samme?

Anmeld

6. februar 2011

Risen

Elgiganten  

Anmeld

6. februar 2011

klmf

Lolli skriver:

Det var da mærkeligt med jeres batteri. Vores holder strøm i omkring 3 dage (2 lure a ca. 2,5 time om dagen). Og der er ikke noget bipperi?? Men vores kan også køre med ledning. Tror du det er de samme?

Hmmm, nej så er det nok ikke de samme, for der er ikke ledning med til vores. Har nok ikke styr på deres udvalg

Anmeld

6. februar 2011

Lolli

lotchen skriver:

Hmmm, nej så er det nok ikke de samme, for der er ikke ledning med til vores. Har nok ikke styr på deres udvalg

Man kunne også få nogle til 249. Ved ikke om der var ledning til dem? Men altså, vores virker upåklageligt (selvom godstogenes kaldesystem går i alarmen på kanal 1 ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.