Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder efter babyalarm, skal ikke være dyrt. Vil gerne købe brugt hvis den virker og er god . ellers leder jeg efter en billig en som er god.
Nogen der har erfaring med dem der bruger batteri og stik? hvad er bedst og lettest at ha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IKEA !
Maja_4000 skriver: IKEA !
okay tak hvad koster de der ?
Heej
Prøv at tjekke www.guloggratis.dk - der fandt vi vores Super Nova.. Normal pris 1200 kr. og den var brugt under 1 år. Vi fik den til 200 kr. og den er ligeså fin som helt ny..
SÅ ta´ og kigge derinde
Krams Rikke
lillepuller skriver: Jeg leder efter babyalarm, skal ikke være dyrt. Vil gerne købe brugt hvis den virker og er god . ellers leder jeg efter en billig en som er god. Nogen der har erfaring med dem der bruger batteri og stik? hvad er bedst og lettest at ha
Harald Nyborg! Vi har købt sådan et walkie talkie-sæt til 299. Det er supernemt at indstille til babyalarm.
lillepuller skriver: okay tak hvad koster de der ?
200 hvis man er ikea family medlem .. Ellers 250
hopper med på ikea
har du den selv? for så har jeg et spørgsmål da jeg har smidt brugsanvisningen ud hehe
vi købte phillips avent til næsten halv pris på e-bay..
og vi er meget glade ved vores.
nvm skriver: hopper med på ikea har du den selv? for så har jeg et spørgsmål da jeg har smidt brugsanvisningen ud hehe
Ja , jeg har den selv .. Men mener også jeg har smidt brugsforvirringen ud
Maja_4000 skriver: Ja , jeg har den selv .. Men mener også jeg har smidt brugsforvirringen ud
ved du hvad det betyder det med man kan treykke den hen på 1 tal og 2 tallet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128