CarinaSB skriver:
Det fik jeg afvide idag .. Noah vågnede 0.15 .. jeg sagde til kæresten at han skulle gå op og sove og så ville jeg vække ham når han skulle tage over .. Jeg syntes at det var så synd for ham at jeg skulle vække ham. 5.30 kommer jeg så ind i soveværelset og per siger så om det er hans tur .. Neeej for Noah var faldet i søvn for 5 min siden .. Så troede vi jo endelig vi kunne sove .. men 7.50 vågner Noah igen .. og jeg gå ind til ham og nusser ham til han sover igen .. og sov til kl 13 .. Og da mig og per står op kigger han på mig og siger : Du må ALDRIG tro at du er en dårlig mor .. Du har lige taget Noah det meste af natten, og ryddet køkken og stuen op imens og vasket gulv .. DU er jo den mest PERFEKTE mor og alle vores børn bliver beriget med en mor der har så meget kærlighed til dem og vil gøre alt for dem. Så mor her måtte lige knibe en tåre .. 
Knus en meget træt Carina Men utrolig for elsket i hendes 2 dejlige drenge 
Hvor dejligt, at han siger sådan noget. For en gang i mellem hjælper der rigtigt meget, at vi får lidt støtte på den måde 
Men så må jeg være også en rigtig god mor! Jeg tager roserne også til mig fra din kæreste, for jeg har også lavet det samme i maaaaaange gange
Dejligt, når det er overstået (min mand har aldrig taget børnene om natten, jeg synes, at han skal fungere på arbejde. Og det er han meget taknemeligt over for det
)
Anmeld