Min kæreste siger jeg er supermom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

CarinaSB

Det fik jeg afvide idag .. Noah vågnede 0.15 .. jeg sagde til kæresten at han skulle gå op og sove og så ville jeg vække ham når han skulle tage over .. Jeg syntes at det var så synd for ham at jeg skulle vække ham. 5.30 kommer jeg så ind i soveværelset og per siger så om det er hans tur .. Neeej for Noah var faldet i søvn for 5 min siden .. Så troede vi jo endelig vi kunne sove .. men 7.50 vågner Noah igen .. og jeg gå ind til ham og nusser ham til han sover igen .. og sov til kl 13 .. Og da mig og per står op kigger han på mig og siger : Du må ALDRIG tro at du er en dårlig mor .. Du har lige taget Noah det meste af natten, og ryddet køkken og stuen op imens og vasket gulv .. DU er jo den mest PERFEKTE mor og alle vores børn bliver beriget med en mor der har så meget kærlighed til dem og vil gøre alt for dem. Så mor her måtte lige knibe en tåre .. :)

Knus en meget træt Carina Men utrolig for elsket i hendes 2 dejlige drenge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Årh hvor sødt..

Det var da dejligt og få at vide.. Men kan nu kun gove ham ret..

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

DatterMalou skriver:

Årh hvor sødt..

Det var da dejligt og få at vide.. Men kan nu kun gove ham ret..

Jaaa han er sq så dejlig .. 

mange tak ..  Jeg følte bare det var naturligt at jeg var oppe med ham .. Jeg tror staidgvæk at jeg har det på den måde fra da jeg var på barsel .. Der tog jeg ham os da jeg ikke ville vække Per når han skulle på job .. :) Men han har taget ham lige så meget om natten .. :) Jeg får lige så tit lov til at sove og så står han op :)

Anmeld

5. februar 2011

twinboys

Ja vi mødre er jo super mødre vi kan mange ting på en gang og især at være der for vores familie... Så klart du også er en af dem...

Dejligt med en mand  der anerkender dig...

Majbritt

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

CarinaSB skriver:

Det fik jeg afvide idag .. Noah vågnede 0.15 .. jeg sagde til kæresten at han skulle gå op og sove og så ville jeg vække ham når han skulle tage over .. Jeg syntes at det var så synd for ham at jeg skulle vække ham. 5.30 kommer jeg så ind i soveværelset og per siger så om det er hans tur .. Neeej for Noah var faldet i søvn for 5 min siden .. Så troede vi jo endelig vi kunne sove .. men 7.50 vågner Noah igen .. og jeg gå ind til ham og nusser ham til han sover igen .. og sov til kl 13 .. Og da mig og per står op kigger han på mig og siger : Du må ALDRIG tro at du er en dårlig mor .. Du har lige taget Noah det meste af natten, og ryddet køkken og stuen op imens og vasket gulv .. DU er jo den mest PERFEKTE mor og alle vores børn bliver beriget med en mor der har så meget kærlighed til dem og vil gøre alt for dem. Så mor her måtte lige knibe en tåre ..

Knus en meget træt Carina Men utrolig for elsket i hendes 2 dejlige drenge 

Selvfølgelig er du da også det 

Anmeld

5. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

CarinaSB skriver:

Jaaa han er sq så dejlig .. 

mange tak ..  Jeg følte bare det var naturligt at jeg var oppe med ham .. Jeg tror staidgvæk at jeg har det på den måde fra da jeg var på barsel .. Der tog jeg ham os da jeg ikke ville vække Per når han skulle på job .. Men han har taget ham lige så meget om natten .. Jeg får lige så tit lov til at sove og så står han op

Dejligt i kan deles om det på den måde, det kan mange ikke. I må have det godt sammen, det virker til at i har det godt i hvert fald.

Hvor er det skønt at din kæreste kan se det, og ikke bare tager det forgivet.

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

twinboys skriver:

Ja vi mødre er jo super mødre vi kan mange ting på en gang og især at være der for vores familie... Så klart du også er en af dem...

Dejligt med en mand  der anerkender dig...

Majbritt

Det er super dejligt .. Han roser mig for ALT hva jeg gør .. han er så god til at fortælle mig når han syntes at jeg har gjort noget godt .. :)

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

Hov har jo fået sat det i den forkerte kategori .. 

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

Baagøe skriver:

Selvfølgelig er du da også det 

Taaak :)

Anmeld

5. februar 2011

CarinaSB

DatterMalou skriver:

Dejligt i kan deles om det på den måde, det kan mange ikke. I må have det godt sammen, det virker til at i har det godt i hvert fald.

Hvor er det skønt at din kæreste kan se det, og ikke bare tager det forgivet.

Det er super skønt .. og vi har det bare rigtig godt sammen :) Ja han tager det aldrig forgivet .. :) ikk engang da jeg var gravid og enerigen bare ikke var der .. sagde han ikk noget til at der ikke var lavet noget .. Så lavede vi det altid i fælles skab .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.