Blødning efter udskrabning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2011

Carina1977

Sof skriver:

Det er det samme efter en MA, vi kan godt risikere at jeg bliver gravid inden første mens, specielt fordi min mens er utrolig uregelmæssig.

Må jeg spørge hvor babyens far er henne?

Sclerose, ej puha, det er godt nok ikke så godt. 

Kan godt forstå at du vil overraske ham, det gjorde vi også med Silje og igen når hun kommer hjem, for min mor tager hende med en tur til frisøren, så det er dejligt og så skal vi ellers bare hygge alle sammen.

Det sætter utrolig mange ting i perspektiv sådan en oplevelse her.

Ja, jeg har en rigtig dejlig støttende kæreste og jeg kunne absolut ikke have klaret det her uden ham. Efter den her omgang er jeg blevet så meget mere sikker på at han er den mand jeg skal leve med resten af livet 

Vi gik fra hinanden for ca. 3 uger siden. Det var min beslutning....han var alt for usikker på forholdet, og det kunne jeg bare ikke leve med. vil kun være sammen med en der er sikker.

Så jeg klarer det her selv, men har heldigvis en familie, der er god til at støtte op omkring mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Sof

Carina1977 skriver:

Vi gik fra hinanden for ca. 3 uger siden. Det var min beslutning....han var alt for usikker på forholdet, og det kunne jeg bare ikke leve med. vil kun være sammen med en der er sikker.

Så jeg klarer det her selv, men har heldigvis en familie, der er god til at støtte op omkring mig

Øv, det er godt nok mange ting oveni hinanden  Men det er dejligt med en støttende familie, så går det lidt nemmere 

Anmeld

6. februar 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Jeg fik jo en udskrabning i går og blødte som ved mens 1 dag, om aftenen stilnede det så rigtig meget af og i nat og i dag har jeg slet ikke blødt. Jeg har kun lyserødt udflåd.

Er det normalt?

Håber nogle herinde kan hjælpe, for er godt nok lidt forvirret omkring det

Og så er jeg ikke på et par dage og glæder mig så til at komme ind og se dit næste mavebillede, og så læser jeg pludseligt det her? Puha, altså hvor det gør mig ondt at læse. Det er alles mareridt og også nu mit. Man kan bare ikke vide sig sikker! Men et kæææmpe  og en  skal du have for dit overskud til at dele og fortælle.

Kraaaaaaaam

/Mette

Anmeld

6. februar 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Og så er jeg ikke på et par dage og glæder mig så til at komme ind og se dit næste mavebillede, og så læser jeg pludseligt det her? Puha, altså hvor det gør mig ondt at læse. Det er alles mareridt og også nu mit. Man kan bare ikke vide sig sikker! Men et kæææmpe  og en  skal du have for dit overskud til at dele og fortælle.

Kraaaaaaaam

/Mette

Tusind tak søde og bare rolig, jeg vender stærkt tilbage, vi har fået lov til at prøve igen så snart jeg stoppede med at bløde og det er jeg jo, så vi er igang igen. Jeg kan jo ikke skuffe min yndlingsstalker 

Som du kan høre, så er vi okay nu, det tog os lige fredag og halvdelen af lørdag at får grædt, råbt, skreget og forbandet en masse ting, men vi er enige om at vi ikke giver op og at det nu hedder projekt baby og håber på en positiv test hurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.