Sof skriver:
Jeg savner også Silje mere end jeg plejer, utrolig meget mere, men kan jo så glæde mig over at hun kommer hjem i morgen, så kan godt forstå at du ikke synes det er sjovt.
Jeg håber du kan få din mor med, det er vigtigt at have en mand føler sig tryg ved. Vi lå i sengen sammen indtil jeg blev hentet ned til operationen og det gjorde det hele så meget nemmere at jeg havde ham tæt på mig hele tiden og hvis ikke han havde været på stuen da jeg kom op, så havde jeg heller ikke været frisk så hurtigt efter, det er helt sikkert.
Vi prøver uden tvivl igen, vi har fået ok til at begynde så snart jeg var færdig med at bløde, så det er planen og så håber jeg også at der snart er en ny lille en i maven. 
Jeg vil vove at påstå at vi efter i dag er ovenpå igen og har fået det hele ud, for vi lod os selv komme ud med det hele på en gang, så du spørger bare alt det du har lyst til, jeg har overskud til at svare. Hvis bare det kan hjælpe dig lidt, specielt når du står alene i situationen 
Åhh det er godt at du har det så meget bedre. Jeg krydser virkelig for at du hurtigt bliver gravid igen
jeg synes også jeg har hørt noget om, at man har lettere ved at blive gravid efter en spontan abort...jeg ved ikke om dette også gør sig gældende ved en MA, men jeg tror det da. Så det skal nok lykkes for jer snart 
Jeg tror at grunden til at vi savner vores unger ekstra meget, er pga. det der er sket. Man er jo enormt taknemmelig for det man har. og når man så lige har mistet, har man nok et behov for at have det barn hos sig, som man fik lov at beholde. Jeg ved det ikke....jeg tror det er følelserne omkring det skete, der får en til at reagere ekstra kraftigt. Godt du får din datter hjem imorgen 
Jeg har besluttet at jeg vil overraske min søn med noget til når han kommer hjem. Samtidig får jeg jo så også noget andet at tænke på....det tror jeg at jeg har brug for lige nu.
Ang. udskrabningen så er jeg selvfølgelig ret nervøs. Jeg har jo sclerose, og jeg ved af erfarring at jeg nok får et attack pga. narkosen. Men jeg har bestemt mig for at det skal være udskrabning, da jeg gerne vil over det her, så hurtigt som muligt. tror nu også at jeg kunne risikere et attack, hvis jeg skulle rende rundt med krampagtige smerter i flere dage. men puha hvor jeg bare gerne vil have det her overstået. jeg kommer først videre, når jeg har fået den fjernet.
Det lyder som om at du har en dejlig støttende kæreste