hvad skal jeg lave til aftensmad i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

SD21

kitty skriver:

Det ser vel nok nemt ud. Kan man ikke bare krydre det som man har lyst? Jeg tænker mexikansk kryderi eller noget lignende. Jeg kan ikke forestille mig hakkekød med dild

Og så læste jeg lige det du skrev igen. Flot, Kitty. Dumme spørgsmål har jeg nok af!

Haha - Det er weekend, så må man godt Griner.

Jeg brugte dild og timian igår og det smagte faktisk rigtig godt, men man skal huske at gøre det på slum, for ellers bliver det en noget tam smag. Og jeg synes godt der kunne have været tilsat noget hvidløg eller lign.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

SD21

kitty skriver:

Det ser vel nok nemt ud. Kan man ikke bare krydre det som man har lyst? Jeg tænker mexikansk kryderi eller noget lignende. Jeg kan ikke forestille mig hakkekød med dild

Og så læste jeg lige det du skrev igen. Flot, Kitty. Dumme spørgsmål har jeg nok af!

Og det ER rigtig nemt ! - Desuden, så står det jo i ovnen og passer sig selv det meste af tiden !

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

Fisenberg skriver:

Tinke spiser ikke rigtigt noget for tiden og min tanke er at jeg måske køre i ring med madlavningen

så jeg søger nu en god ret jeg kan lave i aften

vi er ikke kræsne og prøver gerne alt så kom frit frem med jeres gode opskrifter

Prøv denne super nemme og børnevenlige opskrift http://arla.dk/opskrifter/Oksekod-i-fad/

Anmeld

5. februar 2011

Kamulla

hvidløgs marinerede kylling fillet i ovnen, og ovn bagte krydrede rodfrugter... tror også jeg laver et grov hvidløgs flute til med smeltet ost

Anmeld

5. februar 2011

birthee

Igår fik vi frisk pasta med laks, broccoli og flødesovs til... Det var bare ren guf!!!

Idag skal vi have kyllinge-lår med pommes frites til...

Anmeld

5. februar 2011

otlitrom

SD21 skriver:

Og det ER rigtig nemt ! - Desuden, så står det jo i ovnen og passer sig selv det meste af tiden !

Det lyder lige som noget jeg gider idag. Manden er for gud ved hvilken gang ikke hjemme hele dagen, og jeg er ved at pakke ned, fordi vi skal flytte. Så noget der er nemt, billigt og skal passe sig selv lyder perfekt!

Anmeld

5. februar 2011

SD21

kitty skriver:

Det lyder lige som noget jeg gider idag. Manden er for gud ved hvilken gang ikke hjemme hele dagen, og jeg er ved at pakke ned, fordi vi skal flytte. Så noget der er nemt, billigt og skal passe sig selv lyder perfekt!

Hehe. Jamen, så kan det jo ikke være bedre ! Og billigt er det ihvertfald også !

Anmeld

5. februar 2011

MIWULA

Boller i karry  Det skal vi have idag.

Anmeld

5. februar 2011

millesofie

Nå så blev det tarteller med høns i arsparges, faldt over opskriften inden på en af de der mad sider og så fik jeg sådan en lyst til det

men tak for alle jeres gode retter de skal i hver fald prøves (en af gangen )

Anmeld

5. februar 2011

twinboys

Hjemmelavet pizza

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.