Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tinke spiser ikke rigtigt noget for tiden og min tanke er at jeg måske køre i ring med madlavningen
så jeg søger nu en god ret jeg kan lave i aften
vi er ikke kræsne og prøver gerne alt så kom frit frem med jeres gode opskrifter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg afprøvede denne her igår http://www.divxit.dk/billige-opskrifter/boeftaerte.html - MUMS ! Men husk at smage på kødet, for der skal flere krydderier i. Man kan jo komme præcis de krydderier i man ønsker. Jeg tror jeg vil komme noget hvidløg i næste gang
tak den tjekker jeg lige
jamen hvad plejer i at få derhjemme???¨vi har i den her uge fået:
spaghetti carbonara
kartoffelmos med kødsovs
karry suppe med ris. agurk. rosiner og peanuts
kartoffel porre suppe med bacon
fyldt mørbrad med hjemmelavede ovnkartofler.
Maja88 skriver: jamen hvad plejer i at få derhjemme???¨vi har i den her uge fået: spaghetti carbonara kartoffelmos med kødsovs karry suppe med ris. agurk. rosiner og peanuts kartoffel porre suppe med bacon fyldt mørbrad med hjemmelavede ovnkartofler.
mmm tak for gode råd, bliver helt sulten
vi plejer at få kylling i karry, kartoffelmos med kødsovs, frikkedeller, hakkebøffer med ris alt dog med massere af grønt i elsker grønt
Fisenberg skriver: mmm tak for gode råd, bliver helt sulten vi plejer at få kylling i karry, kartoffelmos med kødsovs, frikkedeller, hakkebøffer med ris alt dog med massere af grønt i elsker grønt
ja det er der også i vores kødsovs....
eller til det mørbrad fik vi bønensalat til.
eller laver jeg tit lasagnette med en hel spand grønt i..
eller hakket oksekød svitset på panden sammen med karry. hvidkål i små stykker og ris.
Det ser vel nok nemt ud. Kan man ikke bare krydre det som man har lyst? Jeg tænker mexikansk kryderi eller noget lignende. Jeg kan ikke forestille mig hakkekød med dild
Og så læste jeg lige det du skrev igen. Flot, Kitty. Dumme spørgsmål har jeg nok af!
Farserede porrer! Mums
koteletter i fad, lasagne, grøntsagstærte, kartoffelsuppe, frikadeller (kylling fx.) fyldte peberfrugter, brocolisuppe, hjemmelavet pizza, fiskefad... Der er mange muligheder Men jeg kender godt det med at sidde fast!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128