hvor meget mere kan man klare??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Pige2009

Vil blot sige, at jeg har læst dit indlæg og håber I finder ud af det sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

sandramor

ja det er lige præcis det der er så svært... tror helt sikkert at jeg var flyttet med hvis min datter havde været lidt yngre...... og jaaa han har åbenbart gået med de tanker længe.... forstår slet ikke... det var ham der pressede sådan på med at vi skulle være gravide igen..... selvom jeg stadig har det hårdt med at have mistet og for alt i verden ville ønske den lille spire stadig var i maven tænker jeg da lidt at puuuh så var jeg sikkert endt som alenemor til to børn.......

men er bare stadig så skuffet over han har gjort det bag min ryg..... hvor gør det ondt...... og han kan ikke helt forstå at jeg ikke lige idag har lyst til at pussenusse med ham........ men ja jeg kender mange der har en time på arbejde......

men ja hvis det kommer til at fungere blir det jo sådan at han kommer her i weekenderne....... og jaaa det blir rigtig hårdt for min datter for hun betragter ham fuldt ud som sin far.... og har prøvet at forklare hende det idag.... meget blidt... og puuuuuh hvor hun dog græd.... det skar helt ind i mit moderhjerte...  og måtte gøre meget ud af at forklare hende at det altså IKKE ha noget med hende at gøre!! hun har IKKE gjort noget forkert........ og efter et stykke tid tog hun det faktisk meget pænt trods alt......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.