jaaa altså hvor meget skal et menneske kunne klare?????
jeg mistede for 14 dage siden i uge 13 vores lille spire....... den blev kun 12 uger........
det har været rigtig hårdt for os begge to.... og det er meget
WHATfor en 22 årig at skulle klare. Det er min kæreste der er 22.... men jeg troede vi havde et solidt og stærkt forhold... men det fandt jeg ud af igår det har vi ikke.....
min kæreste kører pt 140km om dagen til og fra arbejde og det har taget hårdt på ham for han møder tidligt og kommer sent hjem.... men nu får jeg så kastet i hovedet i går eftermiddags at han gerne vil flytte tilbage til Vojens hvor han kommer fra fordi han ikke længere magter at køre så mange kilometer længere og dermed gå og være træt hele tiden...
WHAT the F... hvor fanden kom det fra?? hva så med os siger jeg?? og hva med min datter??? hun blir sønderknust!!!.... jamen jeg elsker dig stadig og vil stadig gerne være kærester med dig!!!! ja okay hep hey hva skal jeg stille op med den besked??
jeg er helt knust forstår ingenting... hvorfor skal al den ulykke ramme mig???? det eneste lys der er i mit liv for tiden er min elskede datter som jeg forguder!!! og så at jeg skal til jobsamtale idag..............
Anmeld