Denne knapt så lækre dulle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Nemesis

Rosa...du kan ikke være andet end lækker...godt være du har forsøgt, men nej du er bare smuk..også dagen derpå!

Dejligt i havde en kanon aften og god bedring med Jonte.
Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Rosa

anna-jonas skriver:

Stadig hammer-lækker....................med morgenhår og drinks i blodet.

Dejligt at høre om nogle forældre, der faktisk gør noget aktivt for at bevare gnisten..................................er sgu' lidt misundelig.

Knus Mette

Ps. Håber ikke Jonte er for medtaget.

Uhh, han er helt slået ud her til aften, det er godt nok synd for den lille purk... Helt opkogt, snottet som jeg ved ikke hvad og bare SÅ ked af det  Men vi har jo så lidt reserver i banken efter i går, så vi tager den i stiv arm  Og tak, søde dig!!! 

Anmeld

5. februar 2011

Rosa

ladydan1 skriver:

Rosa...du kan ikke være andet end lækker...godt være du har forsøgt, men nej du er bare smuk..også dagen derpå!

Dejligt i havde en kanon aften og god bedring med Jonte.
Sisse

Hahaha, tusind tak - man føler sig sgu ikke specielt hot når man vågner med røgstinkende hår og drageånde - men så må man bare huske følelsen af i går og hvor skægt det var 

Anmeld

5. februar 2011

Rosa

Jibbe skriver:

God fornøjelse. Jeg synes stadig du er smuk!

Anmeld

5. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

havde en FANTASTISK aften  går, først møder vi to gode venner på vej ud i natten lige da vi er trådt 10 kridt henad gaden. De slår os følge da vi lokker med coctails, men så blev mit gavekort til den eksklusive coctail bar (Castenskiold) sgu afvist, det va udløbet (GRRR!!!), men så gik vi bare videre til et hyggeligt værtshus. Her blev jeg spurgt af en meget fuld ældre herre om jeg var klædt ud til polterabend? Hmpf!

Så gik turen videre til Fatter E, hvor der var fuld gang i dans og løjer, og Svenskefanden og jeg fik vist dem hvordan sådan en dans skal trædes!!! Man danser altså bare bedre iført et stort tylskørt! 

Kl 1 var der musikskifte, og vi havde egentlig forestillet os at vi ville blive og feste med drengene fra bandet, men vi kiggede på hinanden og blev (for første gang nogensinde) enige om at vi faktisk hellere ville gå hjem og bruge pengene på brunch i morgen og så ligge og hygge i sengen i stedet for at have tømmermænd. Så vi tog afsked med folket, og kom forbi en åben pølsevogn - 3 ristede med det hele med i seng  Nu smutter vi til brunch 

Og her er resultatet så:

Hahaha du ser sgu da altid lækker ud  Det lyder som en festlig aften...håber du drak en lille én for mig også

Åhhhh Fatter Eskild....der har jeg råsnavet lækker fyr en hel nat i mine unge dage 

Anmeld

5. februar 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Hahaha du ser sgu da altid lækker ud  Det lyder som en festlig aften...håber du drak en lille én for mig også

Åhhhh Fatter Eskild....der har jeg råsnavet lækker fyr en hel nat i mine unge dage 

Me too!!! 

Og jeg drak da masser af små for dig   

Anmeld

5. februar 2011

Zafir

Tut tuuuut... kanon !! lyder skønt...

Anmeld

5. februar 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Me too!!! 

Og jeg drak da masser af små for dig   

Weeeeeeeeee hvor skønt .....det trængte jeg også til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.