havde en FANTASTISK aften går, først møder vi to gode venner på vej ud i natten lige da vi er trådt 10 kridt henad gaden. De slår os følge da vi lokker med coctails, men så blev mit gavekort til den eksklusive coctail bar (Castenskiold) sgu afvist, det va udløbet (GRRR!!!), men så gik vi bare videre til et hyggeligt værtshus. Her blev jeg spurgt af en meget fuld ældre herre om jeg var klædt ud til polterabend? Hmpf!
Så gik turen videre til Fatter E, hvor der var fuld gang i dans og løjer, og Svenskefanden og jeg fik vist dem hvordan sådan en dans skal trædes!!! Man danser altså bare bedre iført et stort tylskørt! 
Kl 1 var der musikskifte, og vi havde egentlig forestillet os at vi ville blive og feste med drengene fra bandet, men vi kiggede på hinanden og blev (for første gang nogensinde) enige om at vi faktisk hellere ville gå hjem og bruge pengene på brunch i morgen og så ligge og hygge i sengen i stedet for at have tømmermænd. Så vi tog afsked med folket, og kom forbi en åben pølsevogn - 3 ristede med det hele med i seng
Nu smutter vi til brunch 

Og her er resultatet så:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld