Spørgsmål om KAB Boligselskab.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Minmio

ESV skriver:

super godt, det burde nemlig hjælper jer lidt frem i køen.

har desværre ikke nogen krystalkugle, så tør ikke spå om hvor hurtigt i får tilbudt noget andet, men ved hvordan det er at give for mange penge for et sted at bo så krydser fingre for det ikke tager alt for lang tid!!

Takker Vi håber også på at få noget andet, især nu hvor vi skal have en nr to. Det ville hjælpe SÅÅÅ meget på vores økonomi da vi kun lever af min løn lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

eElak

Du har allerede gjort det du kunne... Hvor stor skal lejligheden være?

For mange 3+ lejligheder er på interne ventelister, og dem som ikke er der, er der lang ventetid på.. jeg har set 15-20 år.. 

men idet at du er på flexordning i den kommune hvor du arbejder, så er det din bedste chance... Det er sådan jeg har fået lejlighed i KAB (bor i KBH) 

Anmeld

5. februar 2011

Minmio

husk at skrive når i får tilbudt noget andet

Jeg kom hjem idag efter arbejde og der lå et brev fra KAB med et tilbud på en lejlighed vi skal ud og se på den, den 10 feb  Og sjovt nok er det en afdeling hvor der stod at ventetiden er over 20 år.

Så det gik meget hurtigere end jeg havde troet

Anmeld

5. februar 2011

pussekat

tatii72 skriver:

Jeg kom hjem idag efter arbejde og der lå et brev fra KAB med et tilbud på en lejlighed vi skal ud og se på den, den 10 feb  Og sjovt nok er det en afdeling hvor der stod at ventetiden er over 20 år.

Så det gik meget hurtigere end jeg havde troet

hejsa

vi for der er når for jer

Anmeld

5. februar 2011

millesofie

tatii72 skriver:

Mine forældre har skrevet mig op i KAB boligselskab da jeg var 15 år og betalt for det indtil nu.  Men jeg har stået i bero, har været skrevet op i 9 år nu.

Nu er jeg så blevet aktiv søgende da den husleje vi har nu er alt for høj efter min mening (8600 kr) og håber på at få en billigere bolig.

Jeg har valgt de fleste afdelinger de har i stor kbh dvs. ca 25000 lejemål, det står der i min selvbetjenings profil i hvert fald. Hvor lang tid tror I der kan gå før vi får tilbud på en ledig bolig? Er der nogle der måske har prøvet det samme.

du har stået i bero og hvis det er lige som lejerbo som jeg stod i bero i så går der mellem to og fire måneder før du kan få en bolig du bliver spurdt før men du er ikke langt nok oppe på listen til at få dem

Anmeld

5. februar 2011

Lillefe

ESV skriver:

pt kan du godt vente RIGTIG længe, pga af den økonomiske krise er der mange der søger billigere boliger.

Jeg har været skrevet op i boligforeningen 3B siden jeg var et år, jeg bliver snart 30, vi meldte os aktive for godt et år siden og er stadig max nummer nogen og 20 til en bolig der hvor vi er tættest på at få en bolig. Nu har 3B så heller ikke lige så mange boliger som kab, men alligevel.....

Har i mulighed for evt at søge via den flexsible venteliste, det burde gerne gå noget hurtigere??

Må jeg spøærger hvor i søger og hvor langt væk i bor fra københavn? vi har også 3b nemlig.. og vi fik bolig for 2½ år siden (og jeg har gammelt bolig nummer)

Anmeld

6. februar 2011

Minmio

Perl skriver:

Må jeg spøærger hvor i søger og hvor langt væk i bor fra københavn? vi har også 3b nemlig.. og vi fik bolig for 2½ år siden (og jeg har gammelt bolig nummer)

Vi bor i Glostrup og søger i Glostrup, Rødovre, Hvidovre, Valby, Gentofte, Lyngby, Høje Taastrup og Greve.

I Glostrup står vi på flex listen

Fik et tilbud idag på en lejlighed i Gentofte hvor vi er nr 10.

Vi har ikke søgt Kbh kommune og Frederiksberg.

Anmeld

6. februar 2011

Minmio

Perl skriver:

Ups, troede at du spurgte mig. 

Anmeld

6. februar 2011

Minmio

pussekat skriver:

hejsa

vi for der er når for jer

Takker, der står godt nok at vi er nr 10 til denne bolig. Men det kunne jo være at de 9 siger nej tak.

Anmeld

6. februar 2011

slettet_7530

tatii72 skriver:

Vi bor i Glostrup og søger i Glostrup, Rødovre, Hvidovre, Valby, Gentofte, Lyngby, Høje Taastrup og Greve.

I Glostrup står vi på flex listen

Fik et tilbud idag på en lejlighed i Gentofte hvor vi er nr 10.

Vi har ikke søgt Kbh kommune og Frederiksberg.

Hvor morsomt så bor vi næsten lige ved siden af hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.