Spørgsmål om KAB Boligselskab.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.148 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Minmio

Mine forældre har skrevet mig op i KAB boligselskab da jeg var 15 år og betalt for det indtil nu.  Men jeg har stået i bero, har været skrevet op i 9 år nu.

Nu er jeg så blevet aktiv søgende da den husleje vi har nu er alt for høj efter min mening (8600 kr) og håber på at få en billigere bolig.

Jeg har valgt de fleste afdelinger de har i stor kbh dvs. ca 25000 lejemål, det står der i min selvbetjenings profil i hvert fald. Hvor lang tid tror I der kan gå før vi får tilbud på en ledig bolig? Er der nogle der måske har prøvet det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Albatrossen

Hej

bor du selv i kAB ??

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

tatii72 skriver:

Mine forældre har skrevet mig op i KAB boligselskab da jeg var 15 år og betalt for det indtil nu.  Men jeg har stået i bero, har været skrevet op i 9 år nu.

Nu er jeg så blevet aktiv søgende da den husleje vi har nu er alt for høj efter min mening (8600 kr) og håber på at få en billigere bolig.

Jeg har valgt de fleste afdelinger de har i stor kbh dvs. ca 25000 lejemål, det står der i min selvbetjenings profil i hvert fald. Hvor lang tid tror I der kan gå før vi får tilbud på en ledig bolig? Er der nogle der måske har prøvet det samme.

Jeg tror det går forholdsvis hurtigt, mit bud vil vær at i har et tilbud liggende indfor døren i løbet af 3-4 uger

Anmeld

4. februar 2011

ESV

tatii72 skriver:

pt kan du godt vente RIGTIG længe, pga af den økonomiske krise er der mange der søger billigere boliger.

Jeg har været skrevet op i boligforeningen 3B siden jeg var et år, jeg bliver snart 30, vi meldte os aktive for godt et år siden og er stadig max nummer nogen og 20 til en bolig der hvor vi er tættest på at få en bolig. Nu har 3B så heller ikke lige så mange boliger som kab, men alligevel.....

Har i mulighed for evt at søge via den flexsible venteliste, det burde gerne gå noget hurtigere??

Anmeld

4. februar 2011

Minmio

sælen skriver:

Hej

bor du selv i kAB ??

Nej desværre, vidste ikke engang at jeg var skrevet op før jeg så kvitteringen på min fars skrivebord. Han har bare betalt regningen hvert år for en sikkerheds skyld. Derefter ringede jeg med det samme til KAB og fik en kode osv, så jeg kunne blive aktiv.

Ud over det har de også sat mig på en flex venteliste her i Glostrup, fordi at jeg bor i kommunen i forvejen og har et fast job. De sagde at det får mig frem i køen.

Anmeld

4. februar 2011

Minmio

pt kan du godt vente RIGTIG længe, pga af den økonomiske krise er der mange der søger billigere boliger.

Jeg har været skrevet op i boligforeningen 3B siden jeg var et år, jeg bliver snart 30, vi meldte os aktive for godt et år siden og er stadig max nummer nogen og 20 til en bolig der hvor vi er tættest på at få en bolig. Nu har 3B så heller ikke lige så mange boliger som kab, men alligevel.....

Har i mulighed for evt at søge via den flexsible venteliste, det burde gerne gå noget hurtigere??

Ja, de har skrevet mig på flex venteliste i vores egen kommune. 

Anmeld

4. februar 2011

Minmio

Albertesmor skriver:

Jeg tror det går forholdsvis hurtigt, mit bud vil vær at i har et tilbud liggende indfor døren i løbet af 3-4 uger

Det håber jeg, for at det ikke skal være løgn, sidder vi rigtig stramt i det for tiden, på grund af vores husleje er sååå høj, og lejligheden er slet ikke det værd.

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

husk at skrive når i får tilbudt noget andet

Anmeld

4. februar 2011

Minmio

husk at skrive når i får tilbudt noget andet

Det skal jeg nok  1000 tak for jeres hurtige svar

Anmeld

4. februar 2011

ESV

tatii72 skriver:

Ja, de har skrevet mig på flex venteliste i vores egen kommune. 

super godt, det burde nemlig hjælper jer lidt frem i køen.

har desværre ikke nogen krystalkugle, så tør ikke spå om hvor hurtigt i får tilbudt noget andet, men ved hvordan det er at give for mange penge for et sted at bo så krydser fingre for det ikke tager alt for lang tid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.