tatii72 skriver:
Mine forældre har skrevet mig op i KAB boligselskab da jeg var 15 år og betalt for det indtil nu. Men jeg har stået i bero, har været skrevet op i 9 år nu.
Nu er jeg så blevet aktiv søgende da den husleje vi har nu er alt for høj efter min mening (8600 kr) og håber på at få en billigere bolig.
Jeg har valgt de fleste afdelinger de har i stor kbh dvs. ca 25000 lejemål, det står der i min selvbetjenings profil i hvert fald. Hvor lang tid tror I der kan gå før vi får tilbud på en ledig bolig? Er der nogle der måske har prøvet det samme. 

pt kan du godt vente RIGTIG længe, pga af den økonomiske krise er der mange der søger billigere boliger.
Jeg har været skrevet op i boligforeningen 3B siden jeg var et år, jeg bliver snart 30, vi meldte os aktive for godt et år siden og er stadig max nummer nogen og 20 til en bolig der hvor vi er tættest på at få en bolig. Nu har 3B så heller ikke lige så mange boliger som kab, men alligevel.....
Har i mulighed for evt at søge via den flexsible venteliste, det burde gerne gå noget hurtigere??
Anmeld