søger hjælp ( pinligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Anonym trådstarter

føler mig ret pinlig over det her indlæg hehe men havde jo ikke andre muligheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

mariamiss6

Jeg barberer med en maskine først, og så bruger jeg en skraber og skum/gelé bagefter...

Du skal altid gøre det med hårene, ellers får du nemlig de der knopper og det kommer til at gøre ondt...

Held og lykke med næste forsøg

Anmeld

4. februar 2011

Muffinmus

et godt råd er i hvert fald at barbere med enten barberskum, flydende sæbe ller loie på, så du ikke skraber huden i mens, og bagefter smører du den også så den huden holdes blød og fin, de røde knopper kan dog komme allgievel:-)

Ellers veet hårfjerneingscreme fra matas, måske til kanten ,ikke hele dusken:-)

Hmm, har altid barberet og jo, det kan klø lidt, men skidt pyt, man behøver ikke gøre det hver andne dag hvis man ikke orker, men mest til de intime dage, stunder.

Anmeld

4. februar 2011

Lambi

Anonym skriver:

heej jeg er en 15 årig pige som aldrig har barberet mig for neden og nu har jeg fået ekstrem mange hår de hopper ud af kanten på underbukserne og klør ekstrem. jeg prøved engang at barbere lidt af men det gjorde helt vildt ondt i flere dag det blev rød og der kom sådan nogen knupper og kunne ikke havde underbukser på i flere dage for ligeså snart det ramte gjorde det ondt.. jeg var heller ikke i skole de dage da jeg ikke kunne lide at gå halv nøgen.

nu er mit spørgsmål så hvordan kan jeg barbere alle hårene væk uden det kommer til at gøre ondt/svie eller blive rød..

jeg har ingen andre jeg kan spørge  (føler mig flov)

hvis jeg var dig, ville jeg købe noget barberskum og en shaver til kvinder, de koster dog oppe imod hundre kroner eller mere, men det er de også værd, hvis du køber en med gele kant ville det være bedst...

Så ville jeg første starte med at barbere i retning med hårene, det vil sige nedad...og hvis du vil have det hele væk, ville jeg barbere et par gange mod hårene...det kan være at der vil komme nogle røde knubber, men lad så være at smøre noget med perfume på, det gør det bare værre... held og lykke

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

er jeg for ung til at kan have modermærke kræft eller svamp for søgte lige på google og der fandt den svamp og modermærkekraft

Anmeld

4. februar 2011

henh01

Ingen er for unge til det, desværre. Men Tror altså bare det er din hud der er irriteret.

Smør dig ind i baby olie og skrab MED hårene. Så svier det ikke. Men brug ikke de der billige engangsskrabere, eller andres for den sags skyld, men køb nogle lidt bedre.

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Ingen er for unge til det, desværre. Men Tror altså bare det er din hud der er irriteret.

Smør dig ind i baby olie og skrab MED hårene. Så svier det ikke. Men brug ikke de der billige engangsskrabere, eller andres for den sags skyld, men køb nogle lidt bedre.

ok

Anmeld

5. februar 2011

Minmio

Anonym skriver:

ok

Jeg plejer at gøre det når jeg er i bad og smøre det hele ind i balsam først ( et råd jeg har læst i et blad for nogle år siden).

Der efter kommer jeg masser af creme på, har aldrig problemer med knopper eller lign.

Anmeld

5. februar 2011

Majeha

Anonym skriver:

er jeg for ung til at kan have modermærke kræft eller svamp for søgte lige på google og der fandt den svamp og modermærkekraft

Uanset hvad, så tag en tur til lægen. Uanset hvor gammel (ung) man er, skal man reagere, når man opdager forandringer ved modermærker.. Og hvis du synes, dit er vokset, så få det for Guds skyld undersøgt. Jo før, jo bedre.

Og lægen er fuldstændig ligeglad med, om du er barberet dernede eller ej, bare h*n kan komme til at undersøge mærket. De har set lidt af hvert, lover jeg

Og hvis du ikke kan lide at gå til din egen læge, kan man også få tid hos en anden, bare man lige forklarer problemet.

Mht. barberingen, har de andre allerede givet dig brugbare svar

Anmeld

5. februar 2011

Mor til Mike

Sørg for at blive nærmest opløst af vandet, så huden bliver meget blød, og husk at bruge barber skum. Hvis det rigtig slemt så køb en trimmer, det er slet ikke så hårdt for huden. Og husk ALDRIG barber mod hårene. Bagefter du har været i bad, brug en fugtigheds creme uden perfume så du ikke får tør hud.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.