søger hjælp ( pinligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.425 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

heej jeg er en 15 årig pige som aldrig har barberet mig for neden og nu har jeg fået ekstrem mange hår de hopper ud af kanten på underbukserne og klør ekstrem. jeg prøved engang at barbere lidt af men det gjorde helt vildt ondt i flere dag det blev rød og der kom sådan nogen knupper og kunne ikke havde underbukser på i flere dage for ligeså snart det ramte gjorde det ondt.. jeg var heller ikke i skole de dage da jeg ikke kunne lide at gå halv nøgen.

nu er mit spørgsmål så hvordan kan jeg barbere alle hårene væk uden det kommer til at gøre ondt/svie eller blive rød..

jeg har ingen andre jeg kan spørge  (føler mig flov)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

ekzunz

Der var en tråd om intimbarbering sidste år - mon ikke der er et par gode råd i den

https://www.baby.dk/debat/46320pi1/kend-din-krop/hvad-barber-i-jer-med-downthere-.aspx

Anmeld

4. februar 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

heej jeg er en 15 årig pige som aldrig har barberet mig for neden og nu har jeg fået ekstrem mange hår de hopper ud af kanten på underbukserne og klør ekstrem. jeg prøved engang at barbere lidt af men det gjorde helt vildt ondt i flere dag det blev rød og der kom sådan nogen knupper og kunne ikke havde underbukser på i flere dage for ligeså snart det ramte gjorde det ondt.. jeg var heller ikke i skole de dage da jeg ikke kunne lide at gå halv nøgen.

nu er mit spørgsmål så hvordan kan jeg barbere alle hårene væk uden det kommer til at gøre ondt/svie eller blive rød..

jeg har ingen andre jeg kan spørge  (føler mig flov)

gør det når du skal i bad så kan du også skylle hårene væk bagefter så de ikke sidder og irritere .

Anmeld

4. februar 2011

Mi

Jeg er en af de få som ikke er vild med intimbarbering. Men måske skulle du få det fjernet med voks ved en professionel.

Jeg får ondt bare ved tanken om at få fjernet det hele, som nogle får  AV AV AV AV

Jeg tager det der sidder lige i trussekanten, men ellers ikke

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. februar 2011

BellaCiinea

Tjah man kan jo starte med at klippe "dusken" af, og så barbere med hårene bagefter

Hihi

Anmeld

4. februar 2011

B&J

gør det i mens du er i bad og køb en god og fed crem uden parfume og spør bagefter din hud er sikker meget sart når den aldrig har været bar hud før og kroppen kan føle sig irreteret---

ellers hvis det ikke hjælper vil jeg råde dig til af købe en ladyshaver der baber dine hår af ikke rykker dem af... så er der ingen rød hud bagefter

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Dengang jeg startede med at barbere mig , fjernede jeg bare det hele med en skraber .. Syns ik det var så slemt .. Og de røde knopper og det forsvinder .. Man skal jo lige vende sig til det i starten

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

det klør helt vildt dernede og kan se mit modermærke er blevet større og mere mørkebrunt men det er lidt svært at se helt præcis for hårene

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

B&J skriver:

gør det i mens du er i bad og køb en god og fed crem uden parfume og spør bagefter din hud er sikker meget sart når den aldrig har været bar hud før og kroppen kan føle sig irreteret---

ellers hvis det ikke hjælper vil jeg råde dig til af købe en ladyshaver der baber dine hår af ikke rykker dem af... så er der ingen rød hud bagefter

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

det klør helt vildt dernede og kan se mit modermærke er blevet større og mere mørkebrunt men det er lidt svært at se helt præcis for hårene

Så få det vokset ... Så klør det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.