Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Det kan du da... Når hun først har tagget sig 1 gang på billedet, kan hun ikke tagge sig igen... Du skal bare fjerne hendes navn fra billederne...
Det kan du da... Når hun først har tagget sig 1 gang på billedet, kan hun ikke tagge sig igen... Du skal bare fjerne hendes navn fra billederne...
Ja men så vil billederne stadig ligge inde på hendes væg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: min svigermor gør det ikke kun på billeder af mit barn, men osse alle billederne af mig. det er for meget...
min svigermor gør det ikke kun på billeder af mit barn, men osse alle billederne af mig. det er for meget...
Griner.... Hun lyder som en meget engageret svigermor.. Prøv om ikke du kan blokere hende
Anonym skriver: har forsøgt det, hun bliver bare ved...
har forsøgt det, hun bliver bare ved...
Det lyder mystisk...
henh01 skriver: Griner.... Hun lyder som en meget engageret svigermor.. Prøv om ikke du kan blokere hende
det dutter ikke i min verden... måske jeg skulle blokere hende...
Ja så længe hun er tagget gør de...
Anonym skriver: det dutter ikke i min verden... måske jeg skulle blokere hende...
Man kan også - når man ligger billeder ind - gøre aå albummet kun er synligt for nogen venner og så kan du da bare gøre det usynligt for hende
Albertesmor skriver: Så går du ind og gør så hun kun kan se de album du vil have hun tagger dig i
Så går du ind og gør så hun kun kan se de album du vil have hun tagger dig i
gud ja... atk for hjælpen
MoarJ skriver: Ja så længe hun er tagget gør de...
Nej jeg slette engang da jeg var tagget , men billedet forsvandt ik fra min væg .. Så skulle jeg selv slette det inde fra min væg
Du går ind i privatindstillinger, tilpas indstillingerRediger privatindstillinger for privatalbumså kommer dine album frem og du kan sætte hendes navn på som en du ikke ønsker skal kunne se dine billeder.
Du går ind på album, rediger albumoplysninger - ved "Beskyttelse af personlige oplysninger" trykker du tilpas og så står der "Skjul dette album for" og der skriver du hendes navn og trykker gem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128