Nogen som er EKSPERT på facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en i min familie som tagger alle mine billeder hele tiden, hvor hun sætter sig selv på for at få billedet... Personen er min svigermor, og jeg magter det ikke!!

kan jeg ikke gøre sådan at hun ikke kan tagge i mine billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg har en i min familie som tagger alle mine billeder hele tiden, hvor hun sætter sig selv på for at få billedet... Personen er min svigermor, og jeg magter det ikke!!

Nej det mener jeg ikke man kan ..

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

jo da selvfølgelig kan du det.

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

MØG...

Anmeld

4. februar 2011

henh01

Anonym skriver:

hahahahahaha det gør min svigermor også.. Dog betyder det intet for mig, jeg synes bare det er rart at hun vil mine børn

Men jeg tror du kan blokere hende hvis du går ind på hendes profil og nede i venstre hjørne tror jeg der står Bloker, fjern ven osv.

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

jo da selvfølgelig kan du det.

hvordan

hjælp mig - please!!!

Anmeld

4. februar 2011

Mira0911

Det kan du da... Når hun først har tagget sig 1 gang på billedet, kan hun ikke tagge sig igen... Du skal bare fjerne hendes navn fra billederne... 

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

hahahahahaha det gør min svigermor også.. Dog betyder det intet for mig, jeg synes bare det er rart at hun vil mine børn

Men jeg tror du kan blokere hende hvis du går ind på hendes profil og nede i venstre hjørne tror jeg der står Bloker, fjern ven osv.

min svigermor gør det ikke kun på billeder af mit barn, men osse alle billederne af mig. det er for meget...

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det kan du da... Når hun først har tagget sig 1 gang på billedet, kan hun ikke tagge sig igen... Du skal bare fjerne hendes navn fra billederne... 

har forsøgt det, hun bliver bare ved...

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

hvordan

hjælp mig - please!!!

Så går du ind og gør så hun kun kan se de album du vil have hun tagger dig i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.