Hvorfor må man ikke ønske(babyskøn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

4kløver

SussieThyssen skriver:

Tror mange kvinder inderst inde gerne vil have en pige..sådan har jeg da også selv haft det.
Jeg var ovenud lykkelig da jeg fik min første datter, og ligeså lykkelig, da jeg fik nr 2.
Men...blev godt nok forbløffet, dengang vi skulle have Nickolai.
Havde aldrig forestillet mig, at jeg nogensinde ville få en levende dreng, så da jeg først havde vendet mig til tanken, ville jeg ikke bytte for guld.
Og må indrømme, at selvom jeg elsker mine piger lige så højt som min søn..så er der nu noget om snakken vedr. "fars pige og mors dreng", for jo ældre han bliver jo nærmere knyttede bliver vi til hinanden.
Jeg ved ikke hvad det er, men det er dælme skønt at have en søn, og langt skønnere end jeg nogensinde havde forestillet mig

Men derfor må du love mig ikke at blive skuffet, hvis du nu får en dreng..når først han ligger i dine arme, er jeg ret sikker på, at du ikke vil bytte for guld

Kærligst
Sussie

Har en dreng..Blev mega glad da jeg fik afvide at nr 3 var en dreng.. så jeg har ikke noget i mod drenge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Aagaard

4kløver skriver:

Hvorfor må man ikke sige at man ønsker sig det køn man vil ha. uden man får afvide bare den er sund og rask.(som man jo gør)

Ved min nr 1 ville jeg bare ha en pige som jeg også fik.. og ja jeg var blevet skuffet vis det var blevet en dreng..

Jeg tror også at det er som mange af de andre siger at det er ikke ok at forskelsbehandle og at det er derfor at den gennerelle holdning er at "så længe barnet er sundt og raskt"

Men jeg tror også at det er naturligt at bedst kunne forholde sig til at baby bliver en pige, når man nu selv er kvinde. Vi forstår jo i virkeligheden ikke hvordan mænd fungerer, så tænk at få en dreng!

Jeg føler at jeg lettest ville kunne forholde mig til en pige, men ville ikke blive ked eller skuffet over en dreng

Anmeld

5. februar 2011

pussepige

Jeg har 3 drenge og 1 pige... Det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg godt kunne tænke mig en pige mere.. OG skulle jeg gå hen og blive gravid igen engang.. Ville jeg da ønske det blev en pige.. Men kommer der en dreng er han lige så velkommen.. Vil ikke være foruden nogen af mine dejlige unger..

Anmeld

5. februar 2011

Kamulla

Laulund87 skriver:

Var du ligefrem blevet skuffet? Hvad ville du gøre hvis det nu rent faktisk var en dreng?

Jeg synes det er i orden, og naturligt, at have et lille ønske om et bestemt køn. Men ligefrem at blive skuffet over resultatet, forstår jeg ikke.

Enig.. træls at man ville blive skuffet over kønnet på sit barn...

jeg "ønskede" / troede jeg fik en pige, men da det viste sig at være en dreng var jeg ovenud lykkelig... og shoppede liiige med det samme til ham.. blev absolut ikke skuffet... skulle bare indstille min lyserøde indstilling til lyseblå istedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.