4kløver skriver:
Hvorfor må man ikke sige at man ønsker sig det køn man vil ha. uden man får afvide bare den er sund og rask.(som man jo gør)
Ved min nr 1 ville jeg bare ha en pige som jeg også fik.. og ja jeg var blevet skuffet vis det var blevet en dreng..
Fordi etisk er det ikke korrekt.. Det er korrekt at glæde sig over at babyen er sund og rask, og være fuldstændig ligeglad med, om det er en dreng eller pige.
Når det er sagt, kan jeg sagtens følge dig. Jeg ønskede mig brændende en pige, og troede på det var det maven gemte. jeg fik at vide til MD at det er en dreng, og jeg var skuffet. Jeg græd som pisket den nat... Det var ikke noget jeg følte jeg kunne dele med min omgangskreds/familie osv., så jeg læssede af herinde.
Jeg blev beroliget, og forsikret om, at jeg nok skulle komme til at elske min lille dreng alligevel, og det gør ja da!! Uendeligt højt, og han er ikke engang født endnu. - hvad skal det ikke ende med 
Men næste gang ønsker jeg mig da en pige - og så er det lidt mere legalt at sige, for "så har vi jo en af hver" ...
Anmeld