For f.......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

wamse

Åh jeg øver mig i, ikke at blive harm/forarget og lignende over folks valg Som jeg ser det, så har jeg ingen ret til at virke dømmende, når det ikke mine sko at gå i. Det er for let at sidde her, og fordømme noget en anden gør, når deres verden ikke er den samme som min.

Jeg er sikker på, at vi alle gør det bedste vi kan, i enhver given situation.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SussieThyssen

Er helt enig med jer alle sammen..og OGSÅ med TS..uanset så grunden til at du startede tråden.

Det kan skære en i hjertet hvis folk vælger det som prævention, men det kan også skære en i hjertet, når et menneske står i en situation hvor de bliver NØDT til at vælge en abort, fordi det er den fornuftigste beslutning eller eneste løsning.

Kærligst
Sussie
(der selv har stået i den situation 2 gange)

Anmeld

4. februar 2011

linedanseren

Jeg syntes virkelig også man skal passe på med at dømme alle der får en abort.

en 14 årig uegnet pige der ikke har tænkt sig om og blevet gravid med fyren hun mødte i byen, ville jo alligevel ikke kunne give hendes ufødte barn til dig, eller en anden der kæmper den hårde kamp mod barnløsheden.

Anmeld

4. februar 2011

132319

Først vil jeg sige at hvis du, ano (som i øvrigt ikke har skrevet andet end startindlæget ) kæmper med barnløshed, er jeg ked af det på dine vegne 

MEN når det er sagt så kan man ikke stille det sådan op! "Fordi nogen ikke kan få børn, må andre ikke fravælge det" holder jo ikke i byretten. 

Jeg fik som 19årig en abort og dét er der ingen der skal dømme mig på. Ja, jeg var et fjols med prævention men jeg havde intet at tilbyde et barn og sidst men ikke mindst havde jeg på INGEN måde lyst til at få et barn på daværende tidspunkt -Og fyren ville i øvrigt heller ikke være far.

Man kan ikke forholde sig til abort før man selv har stået med valget!

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Det er nu ikke for at sætte en finger på nogen.

Jeg synes bare det er så unfair når man har prøvet så længe og  der bare ikke sker en skid.

Og så er der dem som ikke bruger prævention eller noget og dem som bare laver en upser.. eller dem som bare bliver gravide gang på gang og får det fjernet fordi de ikke er klar..

Det er det jeg ikke forstår.. Det er det der gør mig så vred og ked..

Jeg undskylder hvis jeg har gjort nogen sure eller kede pga mit indlæg, men det var faktisk bare fordi jeg er så ked af der ikke sker noget her.

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Og så undskylder jeg at jeg først svarere nu.. 

X-factor trak lidt.

Jeg aner ikke hvordan man gør for at folk kan skrive ano, det er den eneste grund til det.

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Og så undskylder jeg at jeg først svarere nu.. 

X-factor trak lidt.

Jeg aner ikke hvordan man gør for at folk kan skrive ano, det er den eneste grund til det.

Andre kan kun svare anonymt hvis man selv er plusmedlem.

Anmeld

4. februar 2011

eElak

har du det bedre nu?

Anmeld

4. februar 2011

132319

Anonym skriver:

Det er nu ikke for at sætte en finger på nogen.

Jeg synes bare det er så unfair når man har prøvet så længe og  der bare ikke sker en skid.

Og så er der dem som ikke bruger prævention eller noget og dem som bare laver en upser.. eller dem som bare bliver gravide gang på gang og får det fjernet fordi de ikke er klar..

Det er det jeg ikke forstår.. Det er det der gør mig så vred og ked..

Jeg undskylder hvis jeg har gjort nogen sure eller kede pga mit indlæg, men det var faktisk bare fordi jeg er så ked af der ikke sker noget her.

Jeg forstår udemærket godt din frustration 

MEN jeg tror det er langt de færreste der IKKE har dyrket ubeskyttet sex nogensinde uden at planlægge graviditet. At nogen så (inkl. jeg selv) er uheldige at blive gravide og ikke ønsker det, er jo super uheldigt!

Jeg ville ønske jeg kunne dele ud af min fertilitet til alle jer der kæmper, jeg skal ikke selv længere bruge den til noget.

MEN igen, så er det så nemt at blive vred og ked af det når man er sårbar, det nytter bare desværre ikke rigtig noget 

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg håber virkelig ikke jeg har stødt nogen, og det var ikke for at sætte fingeren på nogen som helst. 

Det var bare lige et lille udbrud jeg fik. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.