For f.......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Bliver virkelig harm over folk som bliver gravide som enten ikke er klar eller ikke vil have det!!

IHH!!

Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, men kunne bare give mig til at hyle lige nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Vingummien

Tænker lidt øhm.....

Anmeld

4. februar 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Bliver virkelig harm over folk som bliver gravide som enten ikke er klar eller ikke vil have det!!

IHH!!

Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg, men kunne bare give mig til at hyle lige nu! 

sådan er det jo.. det er jo ikke alle der kommer i en situation hvor de gerne vil have det men ikke kan få det... det er sur røv.. men det er jo altså noget der sker.. så hellere for barnet at de bliver fjernet end at det kommer til verden uønsket eller måske bare valgt til og får svigt efter svigt fordi at forældrene ikke alligevel var klar..

thank god for fri abort. selvom man godt kunne ty til at tro at det nogengange bliver brugt som nødprævention hos nogle mennesker... men det er jo en helt anden debat.! 

Anmeld

4. februar 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

IHH!!

Synes lige man skal passe på at fordømme "alle" der f.eks får en abort..!

Anmeld

4. februar 2011

Laulund87

isabellamor skriver:

sådan er det jo.. det er jo ikke alle der kommer i en situation hvor de gerne vil have det men ikke kan få det... det er sur røv.. men det er jo altså noget der sker.. så hellere for barnet at de bliver fjernet end at det kommer til verden uønsket eller måske bare valgt til og får svigt efter svigt fordi at forældrene ikke alligevel var klar..

thank god for fri abort. selvom man godt kunne ty til at tro at det nogengange bliver brugt som nødprævention hos nogle mennesker... men det er jo en helt anden debat.! 

Enig!

Anmeld

4. februar 2011

TTM

Stoltmor21 skriver:

Synes lige man skal passe på at fordømme "alle" der f.eks får en abort..!

Lige mine ord.....!

Anmeld

4. februar 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

IHH!!

Jeg kan udemærket godt forstå dig.

Jeg personligt, 'vil' bare have lov til, at 'brokke' mig lidt nogen gange, men det kan jo være et kæmpe chok.

Jeg glæder mig da helt vildt, til mine to små kommer ud, men det er bare vildt, når det ikke er mere end to måneder siden, at mig og kæreste snakke om, at vi nok ville starte på p-piller igen. Og skal jeg være ærlig, så er jeg lykkelig over, vi ikke gjorde det med det samme.

Men så sagt, kan godt forstå dig, men nogen gange er der jo en baggrund, som de måske ikke forklare ordenligt.

Og ja, føltet mig lidt lamt, hehe.

Anmeld

4. februar 2011

Malene84

Anonym skriver:

IHH!!

Kan godt forstå din frustration, hvis du selv kæmper med at blive gravid - men synes ikke din udtagelse er fair  Pas nu på, nogle ting skal man bare tænke og ikke gøre mere ud af det!!!

Fordi du måske har svært ved at blive gravid, skal alle andre jo ikke synes at det er lykken, bare fordi de har let ved det og at det evt. var et uheld!!!

Held og lykke til dig, det skal nok komme!!!

Anmeld

4. februar 2011

Muffinmus

SÅ meget ENIG

Men dog i det omfang at det er fordi de er nogle idioter og ikke bruger prævention eller er nogle tåber til at bruge det korrekt.

Upsere sker og så er det noget andet.

Anmeld

4. februar 2011

AnneH

Anonym skriver:

IHH!!

hmmm... undre mig lige over at man ikke må svare anonym, men sætter gerne mit navn til mit svar...

Jeg kan nemt følge dig og kan også godt sidde med den følelse. Jeg er barnløs og i behandling for det. Så kender godt den følelse alt for godt. Og indrømmer gerne at jeg også tænker det en gang imellem. Især når man er på vej til en udskrabning efter en graviditet som er gået i stå og man så møder et vennepar, som lige skal have et fjernet som bare ikke lige passe ind i programmet, så bliver jeg lidt sur i øjeblikket, så at der er nogen som bruger en abort som prævention kan jeg også godt blive lidt sur over.

MEN det skal siges at jeg også synes at det er op til den enklte at vælge. Og synes det er godt at vi i DK har lov til at vælge og jeg respektere de valg de tager, for er sikker på at det ikke er et nemt valg at tage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.