Karina!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Haha nå men bare det kommer ud....

Her lyder også ofte grimme bandeord fra denne side af skærmen

ja og ellers sidder man pludslig og griner af et eller andet g så kigger manden.... som om man er kugle skør... hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg bliver bare SÅ hidsig!!! og MIT blodtryk ryger meget langt op! Så jeg blander mig bare uden om

Men ja man må jo gå ud fra de oplysninger trådstarter giver... altså andet har man jo ikke at forholde sig til!

og det er ikke smart lige i dit tilfælde!!

jeg tror også lige mit var oppe at runde de forbudte tal

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og ellers sidder man pludslig og griner af et eller andet g så kigger manden.... som om man er kugle skør... hi hi

Lige præcis... og af en eller anden grund skal han altid spørge "hvad griner du af".... og det kommer bare aldrig så sjovt ud til ham, og egentlig er han vist også lidt ligeglad...

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

og det er ikke smart lige i dit tilfælde!!

jeg tror også lige mit var oppe at runde de forbudte tal

Niksen....

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Lige præcis... og af en eller anden grund skal han altid spørge "hvad griner du af".... og det kommer bare aldrig så sjovt ud til ham, og egentlig er han vist også lidt ligeglad...

lige præcis!

Anmeld

4. februar 2011

LIZO

Ni-ko-li-ne skriver:

men får du mindre pga Lars indkomst?

ja. bliver modregnet hans løn.. fordi han tjener omkring en halv mil om året..  er stået helt af på den både det bliver regnet ud på..

men får 8000 udbetalt. men ville få 14 hvis jeg var alene.. og 11 hvis han var pensonist eller på kh sygepenge ellers ligene..

der er en grænse for hva han må tjene hvor de ikke rør mine penge. kan ikke helt huske hvor meget det er..

det er et rodet system..

ja så man bliver sq ikke ligefrem rig at at gå hjemme.. har dog fundet ud af jeg kunne søge job med løntilskud. men igen fordi han tjener så meget ville jeg få ca 40 kr i timen, og der skal så betale skat af dem.. og vil så os blive trukket i min pension.. super fedt system!!

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

ja. bliver modregnet hans løn.. fordi han tjener omkring en halv mil om året..  er stået helt af på den både det bliver regnet ud på..

men får 8000 udbetalt. men ville få 14 hvis jeg var alene.. og 11 hvis han var pensonist eller på kh sygepenge ellers ligene..

der er en grænse for hva han må tjene hvor de ikke rør mine penge. kan ikke helt huske hvor meget det er..

det er et rodet system..

ja så man bliver sq ikke ligefrem rig at at gå hjemme.. har dog fundet ud af jeg kunne søge job med løntilskud. men igen fordi han tjener så meget ville jeg få ca 40 kr i timen, og der skal så betale skat af dem.. og vil så os blive trukket i min pension.. super fedt system!!

det var jeg slet ikke klar over...

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

hvilken  debat er det??

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.