Karina!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

TbCp

Hatten af for dig og for at du kan holde en sober tone i en debat!!!

Du ved nok hvilken jeg taler om fra idag

Som regel holder jeg mig fra de tråde fordi jeg er bange for at sige/skrive noget dumt, men sgu hatten af for dig fordi du bare virker som om dit blodtryk ikke stiger det mindste

you rock!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

otlitrom

Præcis! Jeg skrev en lignende mail til hende for en times tid siden!

Hatten af!!

Anmeld

4. februar 2011

LIZO

kan kun give dig ret.. jeg var ved at skrive. men var sq allerede ved at skrive knap så pænt.. så droppet det igen. men flot du kunne lade vær karina

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hatten af for dig og for at du kan holde en sober tone i en debat!!!

Du ved nok hvilken jeg taler om fra idag

Som regel holder jeg mig fra de tråde fordi jeg er bange for at sige/skrive noget dumt, men sgu hatten af for dig fordi du bare virker som om dit blodtryk ikke stiger det mindste

you rock!

TAK!!!!

ej men, jeg kan bare ikke have det.... hvorfor skal man skubbe ansvaret fra sig? det nytter da ikke en fis!

og så nægter jeg simpelthen at bevæge mig ned på det der niveau, hvor man sviner til.... for det nytter heller ikke!

men jeg er faktisk ked af hvis trådstarteren reelt har problemer som gør at de bør have en socialpædagogisk friplads. For så skulle hun have beskrevet det lidt, så hun ikke blev misforstået

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

kan kun give dig ret.. jeg var ved at skrive. men var sq allerede ved at skrive knap så pænt.. så droppet det igen. men flot du kunne lade vær karina

uh...... jeg eksploderer bare her hjemme i stedet

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

TAK!!!!

ej men, jeg kan bare ikke have det.... hvorfor skal man skubbe ansvaret fra sig? det nytter da ikke en fis!

og så nægter jeg simpelthen at bevæge mig ned på det der niveau, hvor man sviner til.... for det nytter heller ikke!

men jeg er faktisk ked af hvis trådstarteren reelt har problemer som gør at de bør have en socialpædagogisk friplads. For så skulle hun have beskrevet det lidt, så hun ikke blev misforstået

Jeg bliver bare SÅ hidsig!!! og MIT blodtryk ryger meget langt op! Så jeg blander mig bare uden om

Men ja man må jo gå ud fra de oplysninger trådstarter giver... altså andet har man jo ikke at forholde sig til!

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Haha nå men bare det kommer ud....

Her lyder også ofte grimme bandeord fra denne side af skærmen

Ni-ko-li-ne skriver:

Anmeld

4. februar 2011

LIZO

Ni-ko-li-ne skriver:

hehe. kan jeg godt forstille mig. synes bare lidt det var noget fis.. 

hva skal jeg så ikke sige. jeg får ikke en dyt i løn fordi lars tjener så godt. men han betaler så os rigtig meget i skat.. vi bor dyrt og har købt ny bil. og har overvejet zoey skal gå hjemme fordi vi synes det er dyrt.. tror bare de griner af mig på kommunen så.. 

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

hva skal jeg så ikke sige. jeg får ikke en dyt i løn fordi lars tjener så godt. men han betaler så os rigtig meget i skat.. vi bor dyrt og har købt ny bil. og har overvejet zoey skal gå hjemme fordi vi synes det er dyrt.. tror bare de griner af mig på kommunen så.. 

ja nemli!

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

men får du mindre pga Lars indkomst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.