Flytter til Hvidovre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

ooo

Karo skriver:

Mette hvis du bliver træt af teltet er du velkommen til at komme og sov hos os

Dengang jeg var til nf med Ida fik vi et tal på 132 hvilket gjorde at jeg fik taget en moderkagebiopsi får at få svar på om hun havde en kromosom fejl. Derudover var selve nakkefolden også for stor. Nogen gange er en for stor nakkefold udtryk for en hjertefejl så derfor fik jeg også ekstra scanninger. 4 scanninger fik jeg i det hele og Ida bestod med glans hver gang

Jeg kommer med det samme Katja

Det var også mange scanninger I fik med Ida. Det er jo lidt luksus at kunne kigge ind til baby så mange gange, så det brokker jeg mig i hvert fald ikke over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

ooo

Skouboe skriver:

Jeg ved præcist hvordan du har det...

Jeg har en hjertefejl og MS (sclerose), hvilket betød at jeg gik til graviditets halløj på Hillerød, JM på Frederikssund, mit hjerte blev tjekket på både Herlev og Riget og min Neurolog var også på Riget - og jeg fik så iøvrigt også graviditets diabetes med Freja...

Jeg brugte TIMER bare på at koordinere de forskellige hospitaler og holde snor i de forskellige undersøgenser, scanninger, blodprøver osv, osv... min vandre journal var et ringbind! Desuden var jeg afsted 2-3 gange i ugen med et eller andet der skulle undersøges, eller nogle nye prøver en eller anden læge var kommet i tanke om...

Når du nu bare giver op og begynder at campere i parkeringskælderen på Hvidovre, så bliv ved med at fortælle dig selv at det er for din baby's skyld og det er bare for at de vil være sikre...

Hold nu op Pernille, det var da ellers lidt af København du fik set dig der, under din graviditet.

Mine udflugter kommer kun til at gå til Hvidovre og Vesterbro (jordemoder), er lidt skuffet over at jeg ikke bliver præsenteret for mere af København...

2-3 gange om ugen, det kan jeg ikke hamle op med. Det er kun 1-2 gange om ugen for mit vedkommende, og det synes jeg endda trækker tænder ud.

Og så er det bare mærkeligt at skulle til alle de her ting, når jeg endnu ikke helt har forstået at jeg er gravid. Jeg kan ikke lade være med at blive lidt bekymret over at jeg endnu ikke har fattet det. Det virker bare så...som om det ikke er mig, der er gravid, men en anden. Ville ønske at jeg var lidt hurtigere i optrækket.

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Metchen skriver:

Det er jo egentlig ret fint at de holder så meget øje med os depri børger. Det er bare sammenlagt med de andre ting, at jeg synes det er lige lidt i overkanten...men sådan er det nu.

Jeg har prøvet lidt forskellige piller mod kvalme, men intet har virket endnu. Nu er der kun tilbage at prøve akupunktur, og så har jeg vist opbrugt mine muligheder, så vidt jeg kan forstå.

Niller kan desværre ikke få fri til alle tingene, så jeg har allieret mig med veninder, der kan transportere mig til hospitalet.

Jamen det er dælme også mange ting du skal til, men man kan jo ikke gøre så meget ved det, og det er godt at de holder øje med en!

Anmeld

4. februar 2011

Skouboe

Metchen skriver:

Hold nu op Pernille, det var da ellers lidt af København du fik set dig der, under din graviditet.

Mine udflugter kommer kun til at gå til Hvidovre og Vesterbro (jordemoder), er lidt skuffet over at jeg ikke bliver præsenteret for mere af København...

2-3 gange om ugen, det kan jeg ikke hamle op med. Det er kun 1-2 gange om ugen for mit vedkommende, og det synes jeg endda trækker tænder ud.

Og så er det bare mærkeligt at skulle til alle de her ting, når jeg endnu ikke helt har forstået at jeg er gravid. Jeg kan ikke lade være med at blive lidt bekymret over at jeg endnu ikke har fattet det. Det virker bare så...som om det ikke er mig, der er gravid, men en anden. Ville ønske at jeg var lidt hurtigere i optrækket.

Jeg tror det er meget normalt at det ikke går op for en at man er gravid før til sidst. Jeg gav min til at læse en masse graviditetsbøger og vi fik kønnet at vide, fordi det hjalp mig til at forholde mig til Freja. Og alligevel tror jeg først at det var da jeg trådte ind ad døren herhjemme med hende at det rigtigt ramte mig at hun var vores.. Der gik også en uge eller to før jeg oplevede den der dybe mor kærlighed. Det tror jeg også er meget almindeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.