Skouboe skriver:
Jeg ved præcist hvordan du har det...
Jeg har en hjertefejl og MS (sclerose), hvilket betød at jeg gik til graviditets halløj på Hillerød, JM på Frederikssund, mit hjerte blev tjekket på både Herlev og Riget og min Neurolog var også på Riget - og jeg fik så iøvrigt også graviditets diabetes med Freja...
Jeg brugte TIMER bare på at koordinere de forskellige hospitaler og holde snor i de forskellige undersøgenser, scanninger, blodprøver osv, osv... min vandre journal var et ringbind! Desuden var jeg afsted 2-3 gange i ugen med et eller andet der skulle undersøges, eller nogle nye prøver en eller anden læge var kommet i tanke om...
Når du nu bare giver op og begynder at campere i parkeringskælderen på Hvidovre, så bliv ved med at fortælle dig selv at det er for din baby's skyld og det er bare for at de vil være sikre...
Hold nu op Pernille, det var da ellers lidt af København du fik set dig der, under din graviditet.
Mine udflugter kommer kun til at gå til Hvidovre og Vesterbro (jordemoder), er lidt skuffet over at jeg ikke bliver præsenteret for mere af København...
2-3 gange om ugen, det kan jeg ikke hamle op med. Det er kun 1-2 gange om ugen for mit vedkommende, og det synes jeg endda trækker tænder ud.
Og så er det bare mærkeligt at skulle til alle de her ting, når jeg endnu ikke helt har forstået at jeg er gravid. Jeg kan ikke lade være med at blive lidt bekymret over at jeg endnu ikke har fattet det. Det virker bare så...som om det ikke er mig, der er gravid, men en anden. Ville ønske at jeg var lidt hurtigere i optrækket.
Anmeld