De lorte kg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Betteisen

SD21 skriver:

Hold da op en idiot !  Ligemeget hvad, så kan man ikke tillade sig at opføre sig sådan ! - Desuden, så siger man faktisk at mænd ikke synes det er vigtigt hvordan din krop ser ud, det vigtigste er hvad du udstråler, for hvis din udstråling er at du er veltilpas og føler dig lækker, så synes mændene også du er lækker ! Det siges der ihvertfald, men jeg er jo ikke en mand !

Men derudover, så er det slet ikke nødvendigt at du skriver din vægt, for man kan ikke bedømme folk udfra at have fået deres vægt afvide. F.eks. : Jeg er ikke ret høj, og hvis jeg vejer 52 kg., så er jeg overvægtig - ja, jeg ved det lyder sindssygt, men det er altså rigtigt! Det jeg mener er, at du ikke behøver fortælle din vægt, for det får de alligevel ingenting ud af. Desuden er det jo ikke det der tæller, men din personlighed og så længe du har det godt med dig selv, så er det det vigtigste !

Men sikke dog en idiot !

Du får lige et STORT  herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Anonym trådstarter

Kan simpelthen blive helt chorkeret over hvor dumme mennesker der render rundt der ude. Det her skete i torsdags og manden blir ved med at skrive og svine mig, i går aftes ringede "han" og lagde en besked på min telefon svare, om at det jo ikke var størrelsen men gørelsen og han gerne ville komme og knalde mig. Viste sig så at være kammeraten, her til morgen skriver han at han er ked af han ikke kom i går, og om jeg ikke vil have sex, eller han bare skal lade mig være... Aaargh den mener jeg nu ikke er svær at regne ud. Så blir han tøse fornærmet og sviner mig igen, og siger han dælme ikke vil udsætte sig selv for 98 kg brutalt kød..

Ooog så var det så her jeg gjorde noget jeg ellers aldrig gør. Sank total til hans niveu, og sagde at en anoriktiker (han er syyygelig tynd) med en alkohol problem og en pinlig lav IQ heller ikke ligefrem var noget at prale af, så han skulle nok ikke sætte sine standarter så højt...

Er lidt flov over mig selv, men for FANDEN da det er svært at holde sig i skindet når han er sådan en klaphat. Han brugte hele fredag på at overbevise mig om han IKKE var en overfladisk nar, men så blev jeg så alligevel joken til hans fest...

Så nu er jeg sgu lykkelig over mine kilo, hvis det har holdt sådan en hjernedød nar som ham væk fra min dør og mit barn...

Anmeld

5. februar 2011

eElak

Du gør du mig helt nervøs - jeg skal afsted på en første date om under 1 time.... 

Og jeg går under kategorien FED!

HAm der er da den STØRSTE IDIOT ever!!! 

Selvom det satme er en dårlig behandling af dig, så kan du åndet lettet op over at sådan en idiot ikke skal nærme sig dit barn...

Jeg har lagt en teaser i min profilteskt, for at sikre mig at folk læser det hele.. hvis de ikke skriver det, så svarer jeg dem ikke, for så er jeg ikke sikker på om de har alle info med (overvægt + barn + andet)...

DU skulle bare vide hvor mange som faktisk læser det hele... det er meget meget få!!

Ingen er perfekte, men så længe du har det godt med dig selv, så er det det der tæller!!!

Så *BIIIP* den klamme nar, og sæt pris på dig selv som du er... den rette kommer sq på et tidspunkt alligevel..

Anmeld

5. februar 2011

wamse

Anonym skriver:

Kan simpelthen blive helt chorkeret over hvor dumme mennesker der render rundt der ude. Det her skete i torsdags og manden blir ved med at skrive og svine mig, i går aftes ringede "han" og lagde en besked på min telefon svare, om at det jo ikke var størrelsen men gørelsen og han gerne ville komme og knalde mig. Viste sig så at være kammeraten, her til morgen skriver han at han er ked af han ikke kom i går, og om jeg ikke vil have sex, eller han bare skal lade mig være... Aaargh den mener jeg nu ikke er svær at regne ud. Så blir han tøse fornærmet og sviner mig igen, og siger han dælme ikke vil udsætte sig selv for 98 kg brutalt kød..

Ooog så var det så her jeg gjorde noget jeg ellers aldrig gør. Sank total til hans niveu, og sagde at en anoriktiker (han er syyygelig tynd) med en alkohol problem og en pinlig lav IQ heller ikke ligefrem var noget at prale af, så han skulle nok ikke sætte sine standarter så højt...

Er lidt flov over mig selv, men for FANDEN da det er svært at holde sig i skindet når han er sådan en klaphat. Han brugte hele fredag på at overbevise mig om han IKKE var en overfladisk nar, men så blev jeg så alligevel joken til hans fest...

Så nu er jeg sgu lykkelig over mine kilo, hvis det har holdt sådan en hjernedød nar som ham væk fra min dør og mit barn...

Kæft en kæmpe narhat

Kan godt forstå du gav igen fra samme skuffe

Jeg kender det bare så godt selv, så jeg har faktisk helt droppet dating, for jeg gider simpelthen ikke at udsættes for super overfladiske mennesker, og det gør da ondt, når man bliver mødt med sådan en holdning.

Det mest latterlige er jo, at nogle af dem, som har disse høje standarder, jo nogen gange selv har en masse, der taler dem imod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.