Altså lige et tudeindlæg herfra...
Jeg er overvægtig, men ser det egentlig ikke som en hemsko, har det ok med min krop, og synes selv jeg er top lækker. Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men har mistet motivationen totalt i min barsel. Den er nu slut og er så småt ved at at vænne tilbage til det vægtabsprojekt der gik så fint inden graviditeten.
MEN...
har det jo fint med mig selv og min krop, har masser af selvværd og selvtillid. Så har man en date med en super sød fyr man har mødt på nettet, har været ærlig og skrevet min vægt, fordi man kan jo ikke snyde sig fra den.. Den har klovnen så ikke set, skriver lige en times tid inden (som jeg plejer) og sikre mig han har set det.
Han kommentere på det, men siger han er ikke er sart mv. Han kommer så aldrig, skriver en time senere på FB at han bliver på sofaen, og sletter mig så!!! Jeg har jo som sådan ikke mistet noget, men det gør bare så ondt at en person man har snakket så meget med, ikke kan gøre det på en ordentlig måde, og være ærlig og sige det ikke er noget så... AAaargh utrolig hvor dårligt en "fremmede" kan få en til at få det.
men måske det sidste spark jeg manglede... 
Bare lige et tuuuudeindlæg
Anmeld