De lorte kg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Anonym trådstarter

Altså lige et tudeindlæg herfra...

Jeg er overvægtig, men ser det egentlig ikke som en hemsko, har det ok med min krop, og synes selv jeg er top lækker. Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men har mistet motivationen totalt i min barsel. Den er nu slut og er så småt ved at at vænne tilbage til det vægtabsprojekt der gik så fint inden graviditeten.

MEN...  har det jo fint med mig selv og min krop, har masser af selvværd og selvtillid. Så har man en date med en super sød fyr man har mødt på nettet, har været ærlig og skrevet min vægt, fordi man kan jo ikke snyde sig fra den.. Den har klovnen så ikke set, skriver lige en times tid inden (som jeg plejer) og sikre mig han har set det.

Han kommentere på det, men siger han er ikke er sart mv. Han kommer så aldrig, skriver en time senere på FB at han bliver på sofaen, og sletter mig så!!! Jeg har jo som sådan ikke mistet noget, men det gør bare så ondt at en person man har snakket så meget med, ikke kan gøre det på en ordentlig måde, og være ærlig og sige det ikke er noget så... AAaargh utrolig hvor dårligt en "fremmede" kan få en til at få det.

men måske det sidste spark jeg manglede...

Bare lige et tuuuudeindlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

SD21

Hold da op en idiot !  Ligemeget hvad, så kan man ikke tillade sig at opføre sig sådan ! - Desuden, så siger man faktisk at mænd ikke synes det er vigtigt hvordan din krop ser ud, det vigtigste er hvad du udstråler, for hvis din udstråling er at du er veltilpas og føler dig lækker, så synes mændene også du er lækker ! Det siges der ihvertfald, men jeg er jo ikke en mand !

Men derudover, så er det slet ikke nødvendigt at du skriver din vægt, for man kan ikke bedømme folk udfra at have fået deres vægt afvide. F.eks. : Jeg er ikke ret høj, og hvis jeg vejer 52 kg., så er jeg overvægtig - ja, jeg ved det lyder sindssygt, men det er altså rigtigt! Det jeg mener er, at du ikke behøver fortælle din vægt, for det får de alligevel ingenting ud af. Desuden er det jo ikke det der tæller, men din personlighed og så længe du har det godt med dig selv, så er det det vigtigste !

Men sikke dog en idiot !

Du får lige et STORT  herfra

Anmeld

3. februar 2011

Kay

ja fuck det er nogle gange hårdt at være overvægtig... og motivationen er ikke altid lige stor... kender det alt for godt

Anmeld

3. februar 2011

B&J

åhh sikke en idiot han fortjener dig slet ikke så når man kan være sådan en røv med øre...

håber du snart finder dig en sød fyr der kan lig dig som du er

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Hold da op en idiot !  Ligemeget hvad, så kan man ikke tillade sig at opføre sig sådan ! - Desuden, så siger man faktisk at mænd ikke synes det er vigtigt hvordan din krop ser ud, det vigtigste er hvad du udstråler, for hvis din udstråling er at du er veltilpas og føler dig lækker, så synes mændene også du er lækker ! Det siges der ihvertfald, men jeg er jo ikke en mand !

Men derudover, så er det slet ikke nødvendigt at du skriver din vægt, for man kan ikke bedømme folk udfra at have fået deres vægt afvide. F.eks. : Jeg er ikke ret høj, og hvis jeg vejer 52 kg., så er jeg overvægtig - ja, jeg ved det lyder sindssygt, men det er altså rigtigt! Det jeg mener er, at du ikke behøver fortælle din vægt, for det får de alligevel ingenting ud af. Desuden er det jo ikke det der tæller, men din personlighed og så længe du har det godt med dig selv, så er det det vigtigste !

Men sikke dog en idiot !

Du får lige et STORT  herfra

Takker, har skrevet både min vægt og min højde, i håb om ikke at opleve de her situationer. Man kan ikke se min mit ansigt jeg er overvægtig, og det synes jeg er fair nok folk får at vide, så de kan tage stilling til om det er noget de kan acceptere.

Men ja han er en kæmpe klaphat, har lige fået en undskyldning på sms for et par minutter siden. Han ville bare lige fortælle han altså ikke en overfladisk nar normalt.... Mmm flot... Kunne så fortælle at han ikke er en nar fordi han ikke kan acceptere min vægt, men fordi han ikke kunne fortælle mig det på en ærlig og ordentlig måde... Så fik jeg ellers bare afvide: jamen du er jo meeeget stor, er du måske ikke det? AAaaaarh..

Anmeld

3. februar 2011

BellaCiinea

Sådan en dum skid! 

Men kender alt til at være overvægtig, har heldigvis en dejlig kæreste, der hver dag siger, at jeg er dejlig som jeg er.

Jeg vil bare gerne tabe mig 40-50kg O.O

Vejer 101kg 

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

Ciinea skriver:

Sådan en dum skid! 

Men kender alt til at være overvægtig, har heldigvis en dejlig kæreste, der hver dag siger, at jeg er dejlig som jeg er.

Jeg vil bare gerne tabe mig 40-50kg O.O

Vejer 101kg 

Hvor dejligt.. :-) Jeg har faktisk aldrig haft en seriøst forhold, synes ellers selv jeg gør et forsøg på at finde det, men er hmm ja, ret uheldig.. :-D Overvægtig og single mor uden aflastning er åbenbartbart ikke det der sælger..

Anmeld

3. februar 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hvor dejligt.. :-) Jeg har faktisk aldrig haft en seriøst forhold, synes ellers selv jeg gør et forsøg på at finde det, men er hmm ja, ret uheldig.. :-D Overvægtig og single mor uden aflastning er åbenbartbart ikke det der sælger..

Haha nej nok ikke =D men der skal nok være en

Min forlovede og jeg har været sammen i lidt over 2 år nu 

Anmeld

3. februar 2011

SD21

Anonym skriver:

Takker, har skrevet både min vægt og min højde, i håb om ikke at opleve de her situationer. Man kan ikke se min mit ansigt jeg er overvægtig, og det synes jeg er fair nok folk får at vide, så de kan tage stilling til om det er noget de kan acceptere.

Men ja han er en kæmpe klaphat, har lige fået en undskyldning på sms for et par minutter siden. Han ville bare lige fortælle han altså ikke en overfladisk nar normalt.... Mmm flot... Kunne så fortælle at han ikke er en nar fordi han ikke kan acceptere min vægt, men fordi han ikke kunne fortælle mig det på en ærlig og ordentlig måde... Så fik jeg ellers bare afvide: jamen du er jo meeeget stor, er du måske ikke det? AAaaaarh..

Han skulle vist have nøjes med bare at sige undskyld  - KLAPHAT !

Anmeld

3. februar 2011

ZamanogDania

Ved du hvad? Han er en idiot. Ham skal du ikke tænke over selvom det vat hårdt. Du skal nok finde en mand som vil elske dig for den du er. Du vil blive elskede og forkælet.

Jeg vil bare sige han fortjener ikke dig.
Kæmpe knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.