Har du haft en SA og/eller en MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Sof

Carina1977 skriver:

Det tror jeg også hjælper. Min søn tager også til Thailand i 14 dage, sammen med sin far på lørdag. tror det er godt de kommer ud og oplever noget, og får det lidt på afstand.

Det tror jeg bestemt også det gør, og så får vi grædt ud og muligheden for at komme lidt ovenpå imens 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Zafir

Først var jeg gravid med Idun.
Så var jeg gravid med spunken, som jeg aborterede 14+5 fordi den var syg. (provokeret abort/fødsel)
Så var jeg gravid igen... og havde en SA 8+6
Så var jeg gravid igen med Frigg, som heldgivis lykkedes hele vejen og blev en dejlig baby

Anmeld

3. februar 2011

DitteMarie

Carina1977 skriver:

MA= missed abortion. En graviditet der er gået til grunde, uden at kroppen har udstødt fostret.

Tak :-)

Anmeld

3. februar 2011

oo

hverken MA eller SA, men en GUL

Anmeld

3. februar 2011

Sof

Tjuhl skriver:

hverken MA eller SA, men en GUL

Hvad er en GUL?

Anmeld

3. februar 2011

oo

Sof skriver:

Hvad er en GUL?

graviditet udenfor livmoderen

Anmeld

3. februar 2011

MariaJ

Jeg har heldigvis ikke oplevet nogen af delene, men ville lige skrive i tråden, så du ikke får indtryk af at alle har oplevet aborter.

Jeg var også forfærdeligt bange for at abortere, og turde ikke rigtigt tro på, at der skulle komme et barn ud af det før efter MD scanningen. Men jeg tror at man får et lidt skævvredet indtryk herinde, fordi det fylder så meget, når der er nogen der mister fosteret.

Anmeld

3. februar 2011

heisamig

Secrets: Hvor kan man scannes med studenterrabat

Anmeld

3. februar 2011

Frøken J.

heisamig skriver:

Secrets: Hvor kan man scannes med studenterrabat

http://www.graviditetsklinik.dk/

Til jer andre:

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg skal prøve at nyde min graviditet så meget som muligt, men det er også svært, når man tit hamres ned af folk der siger "Jaja, du er jo ikke særlig langt henne, du kan sagtens nå at miste" - Så mister man lidt modet. Men vil gøre hvad jeg kan for at nyde den lille voksende spire.. Ingen i min familie har fået hverken SA'er eller MA'er, ved dog ikke om det er arveligt.. Men tryghedsscanning skal vi have!

Og så vil jeg sende alle jer, der har lidt tab, et kæmpemæssigt trøstende kram, selvom det nok ikke hjælper ret meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.