Har du haft en SA og/eller en MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du haft en SA og/eller en MA?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.046 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. februar 2011

Frøken J.

Jeg ved, at der har været lignende debatter før, hvor der har været spurgt til en af delene, men jeg vil gerne se en sammenligning.. Jo mere man hører om SA'er og MA'er, jo mere frygt får man jo.. Især når der er så længe til lægecheck osv. Derfor er jeg interesseret i at se, hvor mange der har oplevet en SA i forhold til en MA. Har du oplevet begge, krydser du self. bare af i begge felter. Og stem venligst kun, hvis du har været gravid, således at du ikke stemmer, at du ikke har haft nogle af delen, hvis du ikke har været gravid, for det giver jo lidt sig selv

I må meget gerne uddybe, og det er muligt at svare som anonym.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Sof

Jeg har haft en MA i dag, skal til udskrabning i morgen 

Anmeld

3. februar 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Det gør mig virkelig ondt!!

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

Ja jeg har jo haft begge dele....2 SA og 1 MA. Det er rigtig hårdt, men jeg ved af erfarring at man kommer over det igen.

jeg vil i hvert fald anbefale alle at få en tidlig scanning

Anmeld

3. februar 2011

Frøken J.

Carina1977 skriver:

Ja jeg har jo haft begge dele....2 SA og 1 MA. Det er rigtig hårdt, men jeg ved af erfarring at man kommer over det igen.

jeg vil i hvert fald anbefale alle at få en tidlig scanning

Jeg er så ked af det på dine vejne.. Hvornår kan man tidligst scannes? Og er det dyrt?

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

Sof skriver:

Åhh nej ikke også dig  så er vi i samme båd.....jeg fik jo det samme at vide idag. jeg skal dog scannes igen om 1 uge, og så regner jeg med en udskrabning derefter.

kæmpe kram til dig

Anmeld

3. februar 2011

tinasmor

Secrets skriver:

Jeg ved, at der har været lignende debatter før, hvor der har været spurgt til en af delene, men jeg vil gerne se en sammenligning.. Jo mere man hører om SA'er og MA'er, jo mere frygt får man jo.. Især når der er så længe til lægecheck osv. Derfor er jeg interesseret i at se, hvor mange der har oplevet en SA i forhold til en MA. Har du oplevet begge, krydser du self. bare af i begge felter. Og stem venligst kun, hvis du har været gravid, således at du ikke stemmer, at du ikke har haft nogle af delen, hvis du ikke har været gravid, for det giver jo lidt sig selv

I må meget gerne uddybe, og det er muligt at svare som anonym.

Kære Secrets

Lad endelig være med at gå for meget op i hvor mange der har fået MA eller SA da det kun vil forværre din frygt.

Jeg har desværre haft begge dele (i uge 7 og uge 14) . Man tror jo aldrig at man er en af de uheldige og heldigvis går det jo godt i 3 ud af 4 gange nogle gange er gravid.

Tænk på hvis man havde 75 procent chance for at vinde i lotto, det ville man jo sige var rigtig gode ods. Jeg er sikker på, at din graviditet bliver rigtig god og uden komplikationer.

Anmeld

3. februar 2011

Karo

Jeg havde en spontan abort i oktober 2007. 6 uger senere var jeg gravid igen, og her knap 4 år senere er jeg mor til 2 dejlige børn

Anmeld

3. februar 2011

Noneother

Jeg havde en SA 3 måneder inden jeg blev gravid med min søn.

Har hørt at det er "normalt" for 1.gangs gravide, men derfor gjorde det jo stadig pokkers ondt indeni.

2. gang jeg blev gravid var jeg SÅ bange for at miste igen. Turde slet ikke tro på det eller sige det til nogen, men han blev heldigvis derinde til han var færdigbagt.

Anmeld

3. februar 2011

Carina1977

Secrets skriver:

Jeg er så ked af det på dine vejne.. Hvornår kan man tidligst scannes? Og er det dyrt?

Jeg tror omkring 7. uge, men jeg er ikke sikker. Jeg mener at det max koster 1000 kr. men jeg er ikke sikker.

Jeg har det bedre nu, men har også efterhånden grædt for et helt år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.