Nyt brugernavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og bedre... man får ehller ikke lige så mange bivirkninger, Nikoline bliver ret "speedy" af det der flydende stads

Ha ha okay. Ha Carla var bare som hun plejede. He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

macella skriver:

Ha ha okay. Ha Carla var bare som hun plejede. He he

jeg kan huske jeg selv fik pillerne i gymnasiet... man bliver totalt rastløs!!!

lægen sagde at nogen børn bliver påvirkede, andre ikke... og jeg skal love for at Nikoline bliver påvirket! det virker som om vi har givet hende 1½l cola

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

lægen sagde at nogen børn bliver påvirkede, andre ikke... og jeg skal love for at Nikoline bliver påvirket! det virker som om vi har givet hende 1½l cola

Ej det er sgu heller ikke sjovt...

Anmeld

3. februar 2011

JustAnotherName

macella skriver:

Jeg har lige fået nyt brugernavn da jeg efterhånden har mange der ved jeg er herinde og vil lige sørge for at man ikke bare kan goggle michella og så dukker jeg op, så nu har jeg fået brugernavn efter det min fætter kalder mig.

Hvis man googler "Michella" herinde, så popper dine gamle indlæg stadig op, eller alle indlæg hvor du eller vi har nævnt dit navn.

Så navneskiftet virker ikke helt. Men jeg studsede da lige over det.
Så godt du lige sagde det    -  Håber ellers I har det godt?

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Havde et barn i dagpleje engang som var nærmest damp-agtig, han sad ikke stille 2 sek., for rundt, råbte og skreg og bed de andre børn. Vi kunne bare ikke finde ud af hvad vi skulle stille op.

Så fik jeg at vide at han fik astma medicin derhjemme, morgen og aften tror jeg det var, og en af mine kollegaer kunne så fortælle mig at engang hun fik det føltes nærmest som om hendes krop konstant sitrede... og det er da sådan den stakkels knægt har haft det, men han har bare ikke kunne fortælle hvad der var galt.

Forældrene prøvede at stoppe med medicinen og pludselig var han den sødest og kærligste lille dreng!

Det er bare vildt hvad det kan gøre!

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

macella skriver:

Jeg har lige fået nyt brugernavn da jeg efterhånden har mange der ved jeg er herinde og vil lige sørge for at man ikke bare kan goggle michella og så dukker jeg op, så nu har jeg fået brugernavn efter det min fætter kalder mig.

Eller hvad med Mikaela.... var det ikke det Niller kaldte dig selv efter 3 1/2 år

Anmeld

4. februar 2011

Barbamama

Ej så kan det sgu være lige meget så skifter jeg tilbage igen Katrine!!!! He he...

Anmeld

4. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Eller hvad med Mikaela.... var det ikke det Niller kaldte dig selv efter 3 1/2 år

Nej det var Allan og han er stadig den eneste der får lov til at kalde mig det. He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.