Nyt brugernavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. februar 2011

Barbamama

Jeg har lige fået nyt brugernavn da jeg efterhånden har mange der ved jeg er herinde og vil lige sørge for at man ikke bare kan goggle michella og så dukker jeg op, så nu har jeg fået brugernavn efter det min fætter kalder mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

macella skriver:

Jeg har lige fået nyt brugernavn da jeg efterhånden har mange der ved jeg er herinde og vil lige sørge for at man ikke bare kan goggle michella og så dukker jeg op, så nu har jeg fået brugernavn efter det min fætter kalder mig.

alletiders:0) hvordan har i det ellers???

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

alletiders:0) hvordan har i det ellers???

Vi har det godt. Hvad med jer??? Er Nikoline frisk igen?? Jeg er bare så træt i øjeblikket. Jeg havde en lang arbejdsdag i tirsdags hvor jeg først var hjemme kl 22, så jeg føler lige jeg har haltet efter det siden

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

macella skriver:

Vi har det godt. Hvad med jer??? Er Nikoline frisk igen?? Jeg er bare så træt i øjeblikket. Jeg havde en lang arbejdsdag i tirsdags hvor jeg først var hjemme kl 22, så jeg føler lige jeg har haltet efter det siden

frisk??? ej jeg tør næsten ikke fortælle det....

siden i nat har Martin kastet op, og kastet op!! først nu her hen af aften er det minimalt bedre!!!

Nikoline har hostet IGEN siden søndag, det er Astmatisk bronkitis sagde lægen igår, idag har hun så også kastet op... planen var at bedsterne skulle have hende indtil lørdag og vi skulle date her hjemme...

Jeg har afleveret Nikoline ved bedsterne og går nu igang med et bjerg af vasketøj

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

frisk??? ej jeg tør næsten ikke fortælle det....

siden i nat har Martin kastet op, og kastet op!! først nu her hen af aften er det minimalt bedre!!!

Nikoline har hostet IGEN siden søndag, det er Astmatisk bronkitis sagde lægen igår, idag har hun så også kastet op... planen var at bedsterne skulle have hende indtil lørdag og vi skulle date her hjemme...

Jeg har afleveret Nikoline ved bedsterne og går nu igang med et bjerg af vasketøj

Åh nej altså.... EJ hvor er det synd.... Ja Carla har også døjet meget med bronkitis i perioder. Hun får maske. Stakkel... Håber snart I er sygdomsfri

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

macella skriver:

Åh nej altså.... EJ hvor er det synd.... Ja Carla har også døjet meget med bronkitis i perioder. Hun får maske. Stakkel... Håber snart I er sygdomsfri

Nikoline begynder med det flydende bricanyl og så krydser vi fingre...

men jeg døjede selv som lille og igen i gymnasiet.. Martin har AB, så det er egentlig logisk nok hvis hun får lidt af det også... jegh åbede bare lige!

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

Nikoline begynder med det flydende bricanyl og så krydser vi fingre...

men jeg døjede selv som lille og igen i gymnasiet.. Martin har AB, så det er egentlig logisk nok hvis hun får lidt af det også... jegh åbede bare lige!

Ja det fik Carla også til at starte med men det virkede ikke så jeg blev skrap og sagde at NU måtte de give os en maske til hende!

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

macella skriver:

Ja det fik Carla også til at starte med men det virkede ikke så jeg blev skrap og sagde at NU måtte de give os en maske til hende!

nej, det virker ikke i længden.... Det virker meget godt på Nikoline sådan periodisk... hun har fået noget lignende før...

men hvis det fortsætter kan du tro vi også beder om maske...

Anmeld

3. februar 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, det virker ikke i længden.... Det virker meget godt på Nikoline sådan periodisk... hun har fået noget lignende før...

men hvis det fortsætter kan du tro vi også beder om maske...

Ja for det kommer jo derned hvor det skal og virker meget hurtigere

Anmeld

3. februar 2011

Ni-ko-li-ne

macella skriver:

Ja for det kommer jo derned hvor det skal og virker meget hurtigere

ja og bedre... man får ehller ikke lige så mange bivirkninger, Nikoline bliver ret "speedy" af det der flydende stads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.