Min kæreste og jeg havde et kæmpe skænderi da vores var 6 måneder (hun er 10 mdr nu) og det endte så galt at jeg valgte at flytte, men i sidste øjeblik fik vi snakket om det hele og vi valgte at give det en chance til. Det hele handler om at jeg syntes at min kæreste hjælper for lidt til indenfor- han kan sagtens gå ude i garagen en hel dag, selvom vores datter syg eller hvis hun er pylret.
Det er sådan at min kæreste arbejder om natten i 3 dage, 12 timer af gangen- Mandag til ondag morgen, han starter søndag, kører kl 16:00 og kommer hjem næste morgen, så jeg har vores datter alene fra søndag til onsdag middag ca, dag og nat- når han får weekend onsdag morgen, går han i seng, og når han står op går han somregel ud i garagen, for han kan ikke sidde indenfor, mit problem er så bare at jeg mener at han er for meget udenfor. en typisk dag i hans weekend kan se således ud: 7:00 vi står op- kl. 11:00 ca, vores datter bliver puttet, han går ud- 13-14:00 vores dater vågner og først når vi skal lave aftensmad kommer han ind igen- jeg skal nærmest tvinge ham ind.
De 14 dage han havde barsel da vores datter lige var blevet født, gik han også udenfor- han var ikke engang med til hendes første bad

Han begyndte først at give hende skemad da hun var 6 mdr, første gang han skiftede hende var hun også 6 mdr.
Han har altid haft den holdning at når det er MIG der er på barsel, så er det også MIG der skal passe hende? Den holdning har jeg bare ikke! Han laver aftaler uden at snakke med mig først, hvis han skal noget, så kører han bare- Hallo, hvad med mig? hvornår må JEG bare kører?!
Jeg har sikkert glemt at få noget med, men det var lige hvad jeg kunne komme på nu.
Er det mig der overreagerer og forlanger for meget?
Skal vi holde en pause?- ska vi bo hver sig, eller skal vi bare slutte det her nu?