Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og den bette kan også sagtens spise det efter min mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ciinea skriver: Jeps =) og ja nogen gange kommer jeg også stegt bacon på, bare ikk så sundt ;P man smager godt
Jeps =) og ja nogen gange kommer jeg også stegt bacon på, bare ikk så sundt ;P man smager godt
Ciinea skriver: Og den bette kan også sagtens spise det efter min mening
Ciinea skriver: Kogte kartofler + kogte porrer + grøntsagsbouillon.. Koge, koge, koge. og.... Blendes sammen og tilsmages med salt og peber Mega nemt og smager altid godt =)
Kogte kartofler + kogte porrer + grøntsagsbouillon.. Koge, koge, koge. og.... Blendes sammen og tilsmages med salt og peber
Mega nemt og smager altid godt =)
Samme her. Jeg svitser gerne nogle løg i gryden, før jeg kommer kartofler og porrer i. Hælder så vand i, til det er dækket og tilsætter 1 grøntsagsbouillonterning pr 1 liter vand.
Efter det er blendet, hælder jeg lige en flaske 7% cremefine i. Det gør suppen mere lækker og cremet
lillespurv20 skriver: super, det er nemmest at kunne lave det til os begge
super, det er nemmest at kunne lave det til os begge
=) det kan du bestemt med det her og der er jo ikk nogle mystiske rodfrugter i som måske ikke lige smager den bette =D
JustMe skriver: Samme her. Jeg svitser gerne nogle løg i gryden, før jeg kommer kartofler og porrer i. Hælder så vand i, til det er dækket og tilsætter 1 grøntsagsbouillonterning pr 1 liter vand. Efter det er blendet, hælder jeg lige en flaske 7% cremefine i. Det gør suppen mere lækker og cremet
Ciinea skriver: =) det kan du bestemt med det her og der er jo ikk nogle mystiske rodfrugter i som måske ikke lige smager den bette =D
lillespurv20 skriver: uhmm elsker bacon Tror du Lærke os kan spise kartoffelsuppe eller?
uhmm elsker bacon Tror du Lærke os kan spise kartoffelsuppe eller?
ja sagtens... og det smager bare utrolig lækkert...
vingummibamse skriver: ja sagtens... og det smager bare utrolig lækkert...
lillespurv20 skriver: nam nam mad med fløde i er bare uhmmmtak
nam nam mad med fløde i er bare uhmmmtak
Det er det nemlig Det kan man vist også se på vores køleskab, hvor der pt. står 12 flasker cremefine, fordi de var på tilbud til 5 kr, haha
Svigermor sværger til ægte piskefløde, men jeg synes det smager lige så godt med cremefine 7% ...så slipper man også for 4 gange så mange kalorier og meget mere mættet fedt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128