Kartoffelsuppe ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2011

BellaCiinea

Og den bette kan også sagtens spise det efter min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2011

Koen.

Ciinea skriver:

Jeps =) og ja nogen gange kommer jeg også stegt bacon på, bare ikk så sundt ;P man smager godt 

Herhjemme går jeg ikke sååå meget op i det skal være ultra sundt da både lillepigen og jeg er slanke, bare det er nærende og velsmagende

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

Ciinea skriver:

Og den bette kan også sagtens spise det efter min mening

super, det er nemmest at kunne lave det til os begge

Anmeld

3. februar 2011

JustMe

Ciinea skriver:

Kogte kartofler + kogte porrer + grøntsagsbouillon.. Koge, koge, koge. og.... Blendes sammen og tilsmages med salt og peber

Mega nemt og smager altid godt =)

Samme her. Jeg svitser gerne nogle løg i gryden, før jeg kommer kartofler og porrer i. Hælder så vand i, til det er dækket og tilsætter 1 grøntsagsbouillonterning pr 1 liter vand.

Efter det er blendet, hælder jeg lige en flaske 7% cremefine i. Det gør suppen mere lækker og cremet

Anmeld

3. februar 2011

BellaCiinea

lillespurv20 skriver:

super, det er nemmest at kunne lave det til os begge

=) det kan du bestemt med det her og der er jo ikk nogle mystiske rodfrugter i som måske ikke lige smager den bette =D

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

JustMe skriver:

Samme her. Jeg svitser gerne nogle løg i gryden, før jeg kommer kartofler og porrer i. Hælder så vand i, til det er dækket og tilsætter 1 grøntsagsbouillonterning pr 1 liter vand.

Efter det er blendet, hælder jeg lige en flaske 7% cremefine i. Det gør suppen mere lækker og cremet

nam nam mad med fløde i er bare uhmmm

tak

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

Ciinea skriver:

=) det kan du bestemt med det her og der er jo ikk nogle mystiske rodfrugter i som måske ikke lige smager den bette =D

det var godt, nej jeg ved jo hvad der er i

Anmeld

3. februar 2011

vingummibamse

lillespurv20 skriver:

uhmm elsker bacon Tror du Lærke os kan spise kartoffelsuppe eller?

ja sagtens...  og det smager bare utrolig lækkert...

Anmeld

3. februar 2011

Koen.

vingummibamse skriver:

ja sagtens...  og det smager bare utrolig lækkert...

Jeg vil lave det i morgen, har så længe ville smage det for tror det er lige mig

Anmeld

3. februar 2011

JustMe

lillespurv20 skriver:

nam nam mad med fløde i er bare uhmmm

tak

Det er det nemlig  Det kan man vist også se på vores køleskab, hvor der pt. står 12 flasker cremefine, fordi de var på tilbud til 5 kr, haha

Svigermor sværger til ægte piskefløde, men jeg synes det smager lige så godt med cremefine 7% ...så slipper man også for 4 gange så mange kalorier og meget mere mættet fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.